Nawet 50 tys. zł kary za reklamowanie przeglądów lekowych w aptekach

Główny Inspektor Farmaceutyczny przypomina, że informacja o realizowaniu przez aptekę programu pilotażowego przeglądów lekowych nie może zawierać treści wartościujących ani znaków graficznych, które zachęcałyby do skorzystania z usług apteki.

Publikacja: 24.03.2022 09:44

Nawet 50 tys. zł kary za reklamowanie przeglądów lekowych w aptekach

Foto: Fotorzepa / Jerzy Dudek

W komunikacie w sprawie oznaczenia aptek ogólnodostępnych uczestniczących w programie pilotażowym przeglądów lekowych z 22 marca 2022 r., GIF przypomina, że wszelkie informacje o uczestnictwie konkretnych aptek ogólnodostępnych w programie powinny być sformułowane tak, aby nie naruszały art. 94a ust. 1 ustawy Prawo farmaceutyczne, który stanowi, że reklama aptek i punktów aptecznych oraz ich działalności jest zabroniona, przy czym reklamy nie stanowi informacja o lokalizacji i godziny pracy apteki lub punktu aptecznego.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Sądy i trybunały
Już ponad 1000 wakatów w sądach. KRS wzywa Bodnara
Prawo w Polsce
Ponowne przeliczenie głosów. SN dał zielone światło
Sądy i trybunały
Szef adwokatury: jest sposób na uzdrowienie sądów i podpis Karola Nawrockiego
Praca, Emerytury i renty
Duże zmiany w wypłatach 800 plus w czerwcu. Od lipca nowy termin
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Praca, Emerytury i renty
Ranking najbardziej poważanych zawodów. Adwokat i sędzia zaliczyli spadek