Reklama

Zmieni się wycena szpitali tymczasowych

Agencja Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji (AOTMiT) zachęca kierownictwo szpitali tymczasowych do ujawnienia rzeczywistych kosztów ich działalności. Dane posłużą do zmiany wyceny świadczeń w tych placówkach.

Publikacja: 14.11.2021 21:21

Personel medyczny i chorzy na oddziale szpitala tymczasowego na Stadionie Narodowym w Warszawie

Personel medyczny i chorzy na oddziale szpitala tymczasowego na Stadionie Narodowym w Warszawie

Foto: PAP/Andrzej Lange

Prośbę o dane AOTMiT uzasadnia „koniecznością aktualizacji modelu szacowania kosztów funkcjonowania szpitala tymczasowego w oparciu o dane rzeczywiste pozyskane od świadczeniodawców”. 

Dane szpitale udostępniają Agencji nieodpłatnie, zgodnie z zarządzeniem Prezesa AOTMiT nr 50/2019 w sprawie zasad udostępniania przez świadczeniodawców danych finansowo-księgowych niezbędnych do ustalenia taryfy świadczeń zdrowotnych finansowanych ze środków publicznych z 19 grudnia 2019 r. Pomoże im w tym plik umożliwiający przekazanie informacji dotyczących kwestii organizacji funkcjonowania szpitala tymczasowego, a także sposobu finansowania wybranych dodatkowych kosztów, m.in. wynagrodzeń czy środków ochrony osobistej, jaki dostępny jest na stronie aotmit.gov.pl.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Prawo w Polsce
Koniec abonamentu RTV. Są założenia nowej ustawy medialnej
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Prawo karne
„Wielki Bu” chce azylu w Niemczech. Jego adwokat mówi o rozgrywkach politycznych
Dane osobowe
Chciał usunięcia danych z policyjnego rejestru, by dostać pracę. Wyrok NSA
Sądy i trybunały
Plan Waldemara Żurka. Czy do Krajowej Rady Sądownictwa trafią tzw. neosędziowie
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Nieruchomości
Kiedy można domagać się drogi koniecznej? Ważny wyrok Sądu Najwyższego
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama