Snapchat sprzedaje okulary z kamerkami

Snapchat rozpoczął sprzedaż okularów przeciwsłonecznych wyposażonych w kamerki do nagrywania krótkich filmów wideo i błyskawicznego wrzucania ich do Internetu.

Aktualizacja: 14.11.2016 15:58 Publikacja: 14.11.2016 15:49

Okulary z kamerą Snap mają więcej wspólnego z modą, niż z wyrafinowaniem technicznym.

Okulary z kamerą Snap mają więcej wspólnego z modą, niż z wyrafinowaniem technicznym.

Foto: materiały prasowe

Okulary Spectacles, przedstawione pierwszy raz w październiku, nie przypominają popularnych niegdyś bardzo technicznych Google Glass. Snap (firma stojąca za serwisem Snapchat) nie ukrywa, że bardziej niż technologia interesuje ją moda. Okulary są zabawne, kolorowe i łatwe w obsłudze. I sprzedawane są w automatach samoobsługowych stojących na ulicy.

Pierwszy taki automat stanął w Los Angeles. Mimo, że okularki wcale nie są tanie, kosztują 129 dolarów, szybko ustawiła się przed nim kolejka licząca chwilami 100 osób — relacjonuje reporter BBC. Wszystko dlatego, że automaty mają po pewnym czasie... znikać z miejsc, w których je ustawiono. Dokładnie tak, jak wpisy w serwisie Snapchat.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Nowe technologie
Podcast „Rzecz w tym”: Czy jesteśmy skazani na bipolarny świat technologiczny?
Nowe technologie
Chińska rewolucja w sztucznej inteligencji. Czy Ameryka traci przewagę?
Materiał Promocyjny
Kod Innowacji - ruszył konkurs dla firm stawiających na nowe technologie w komunikacji z konsumentami
Nowe technologie
Niewykrywalny bombowiec strategiczny Sił Powietrznych USA odbył pierwszy lot
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Nowe technologie
Co mówią kury? Naukowcy opracowali tłumacza, użyli sztucznej inteligencji
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne