Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.11.2016 15:58 Publikacja: 14.11.2016 15:49
Okulary z kamerą Snap mają więcej wspólnego z modą, niż z wyrafinowaniem technicznym.
Foto: materiały prasowe
Okulary Spectacles, przedstawione pierwszy raz w październiku, nie przypominają popularnych niegdyś bardzo technicznych Google Glass. Snap (firma stojąca za serwisem Snapchat) nie ukrywa, że bardziej niż technologia interesuje ją moda. Okulary są zabawne, kolorowe i łatwe w obsłudze. I sprzedawane są w automatach samoobsługowych stojących na ulicy.
Pierwszy taki automat stanął w Los Angeles. Mimo, że okularki wcale nie są tanie, kosztują 129 dolarów, szybko ustawiła się przed nim kolejka licząca chwilami 100 osób — relacjonuje reporter BBC. Wszystko dlatego, że automaty mają po pewnym czasie... znikać z miejsc, w których je ustawiono. Dokładnie tak, jak wpisy w serwisie Snapchat.
W najnowszym odcinku podcastu „Rzecz w tym” Bogusław Chrabota rozmawia z prof. Pawłem Poszytkiem, ekspertem zajm...
DeepSeek, Alibaba i inni. Jak chińska rewolucja w AI wpłynie na przyszłość technologii, biznesu i globalnej rywa...
Rozpoczęła się 6. edycja konkursu Kod Innowacji, skierowanego do firm i start-upów. W tym roku nagrodzone zostan...
B-21 "Raider" Sił Powietrznych USA odbył w piątek swój pierwszy lot, przybliżając moment wprowadzenia do floty...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Naukowcy z japońskiego uniwersytetu wykorzystali sztuczną inteligencję do stworzenia systemu, który - jak twierd...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas