MODECOM – polscy pasjonaci nowych technologii

W Polsce niewiele jest firm, które w branży nowych technologii osiągają sukcesy. Na tym trudnym i wymagającym rynku od lat doskonale radzi sobie MODECOM. Rozmowa z Jakubem Łozowskim, Prezesem Zarządu MODECOM S.A. – największego polskiego producenta elektroniki oraz najszybciej rozwijającej się w kraju spółki z sektora nowych technologii

Publikacja: 04.09.2017 09:05

MODECOM – polscy pasjonaci nowych technologii

Założona przez Pana firma MODECOM, w bardzo krótkim czasie stała się rozpoznawana i ceniona zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym. Jak udało się Panu tego dokonać?

MODECOM założyłem w 1999 r. dzięki pasji do nowych technologii. Zaczynaliśmy od obudów i zasilaczy komputerowych, wprowadzając najnowsze rozwiązania technologiczne i w wielu aspektach wyznaczając standardy w branży. MODECOM doskonale radzi sobie na tym pełnym wyzwań rynku, bardzo często występując w charakterze pioniera. Chcemy dostarczać najnowsze rozwiązania technologiczne w przystępnej cenie. W naszym portfolio produktowym znaleźć można m.in. produkty dla graczy, minikomputery, nawigacje, klawiatury, myszy, wideorejestratory, tablety, smartfony, etc. Z roku na rok, dzięki wysokiej jakości produktów, doskonałemu ich pozycjonowaniu w grupie docelowej oraz wprowadzanym innowacjom, MODECOM zdobywa coraz silniejszą pozycję na rynkach całego świata.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nowe technologie
Podcast „Rzecz w tym”: Czy jesteśmy skazani na bipolarny świat technologiczny?
Nowe technologie
Chińska rewolucja w sztucznej inteligencji. Czy Ameryka traci przewagę?
Materiał Promocyjny
Kod Innowacji - ruszył konkurs dla firm stawiających na nowe technologie w komunikacji z konsumentami
Nowe technologie
Niewykrywalny bombowiec strategiczny Sił Powietrznych USA odbył pierwszy lot
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Nowe technologie
Co mówią kury? Naukowcy opracowali tłumacza, użyli sztucznej inteligencji