Reklama

Klient wasz sens - sprawę wypowiedzenia umów rezerwacyjnych przez dewelopera komentuje Anna Wojda

Inwestycją w renomę firmy jest przestrzeganie dobrych praktyk i solidności, a nie inwestowanie w prawników i ich kruczki prawne. Bo biznes kręci się dzięki klientom.

Aktualizacja: 03.11.2019 20:46 Publikacja: 03.11.2019 19:21

Klient wasz sens - sprawę wypowiedzenia umów rezerwacyjnych przez dewelopera komentuje Anna Wojda

Foto: Fotolia.com

Sprzedawanie bloków przy trasie szybkiego ruchu jako kameralnych apartamentów wśród zieleni albo mieszkań bez konieczności wykupywania miejsca parkingowego i niewspominanie o tym, że w okolicy każdy wolny metr zajmują zaparkowane auta, albo podpisywanie umów rezerwacyjnych i zrywanie ich po jakimś czasie. Deweloperzy potrafią nie takie rzeczy. Wystarczy zajrzeć na fora internetowe.

Wszyscy znają slogan „klient nasz pan". Wielu marzy o tym, by mieć nad handlującymi władzę. Jedno słowo i spełniane jest każde życzenie, a jeśli nie – w social mediach można udostępnić całemu światu wpis, jak firma słabo się stara. Tak wydawało się klientce jednej z linii lotniczych (ponoć „czepliwej"). Żyła tą myślą do czasu, aż na jej skargi postanowił odpisać właściciel firmy: „Droga Pani, będzie nam Pani brakowało".

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Sądy i trybunały
Plan ministra Żurka na reaktywację KRS. Konstytucjonalista: nielegalne działanie
Nieruchomości
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok ws. zasiedzenia służebności przesyłu
Sądy i trybunały
Przewodnicząca KRS: Sędzia Ulman nie znalazł czasu, by osobiście pojawić się w KRS
Prawo w Polsce
Karol Nawrocki chce zmienić ustrój. Są nieoficjalne informacje o nowej konstytucji
Matura i egzamin ósmoklasisty
CKE podała terminy egzaminów w 2026 roku. Zmieni się też harmonogram ferii
Reklama
Reklama