Reklama

Nowe marki i galerie

Nasycenie centrami handlowymi w Polsce jest większe niż średnia europejska. W planach są jednak kolejne obiekty.

Aktualizacja: 21.12.2015 06:50 Publikacja: 21.12.2015 06:32

Centrum handlowe Turawa Park w Opolu

Centrum handlowe Turawa Park w Opolu

Foto: Materiały Inwestora

– To był dobry rok na rynku powierzchni handlowych w Polsce. Do pierwszych dni grudnia oddano do użytku obiekty handlowe o łącznej powierzchni 650 tys. mkw. To o 33 proc. więcej niż w 2014 roku – mówi Anna Wysocka, dyrektor działu wynajmu powierzchni handlowych w JLL.

Podaje, że obecnie w budowie jest 566 tys. handlowych mkw., z czego 94 proc. przypada na centra handlowe. – Odnotowaliśmy wzrost sprzedaży detalicznej i dobre wyniki PKB. Poziom siły nabywczej i coraz większa świadomość znaczenia marek wśród Polaków wpływa na decyzje firm o debiutach i ekspansjach – dodaje Anna Wysocka.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Nieruchomości
Ceny mieszkań nie rosną, ale część klientów wciąż odkłada zakupy
Nieruchomości
Na rynku mieszkań bez upałów
Nieruchomości
Ile mieszkań zbudowały Społeczne Inicjatywy Mieszkaniowe?
Nieruchomości
Parcela pod dom kosztuje czasem fortunę
Nieruchomości
Betony Baumit w nowoczesnym budownictwie: trwałość i wszechstronność
Reklama
Reklama