Aktualizacja: 12.12.2024 08:34 Publikacja: 25.08.2022 16:41
Foto: Mat.prasowe
Budynek, który powstaje na terenie Prologis Park Wrocław III, to hala magazynowo- produkcyjna. – To odpowiedź na zapotrzebowanie i pytania obecnych i potencjalnych klientów – tłumaczą przedstawiciele firmy Prologis. Dziś wrocławski park logistyczny składa się z pięciu budynków o łącznej powierzchni 137 tys. mkw. W kompleksie tym działają takie firmy jak Acer, Deichmann, DSV, Farutex, Max Fliz, Neuca, Selena czy Truvant.
- Projektując centra logistyczne, myślimy o całej społeczności, dopasowując je do danego obszaru i lokalnego krajobrazu – mówi Marcin Czerniewski ze spółki Prologis.
Obiekt magazynowo-produkcyjno-logistyczny o powierzchni 150 tys. mkw. spółka Fortis Investments planuje wybudować z firmą 7R.
Połowa z budowanych 4,4 mln mkw. magazynów ma już najemców. Nowe hale nie będą jednak powstawały tak szybko jak dotąd – wynika z analiz firmy doradczej CBRE.
Firma przejmuje nieruchomość w Radomsku za niemal 30 mln zł.
Do grona najemców kompleksu magazynowo-biurowego spółki Okam na Żeraniu dołączyła firma Nesting Polska.
Bank zachęca rodziców do wprowadzenia swoich dzieci w świat finansów. W prezencie można otrzymać 200 zł dla dziecka oraz voucher na 100 zł dla siebie.
Do grona najemców obiektu logistycznego 7R Park Poznań West sieć handlowa dołączy w sierpniu. Zajmie niemal 10,9 tys. mkw. powierzchni biurowo-magazynowej.
Kolej niemiecka, Deutsche Bahn, uruchomiła pakiety turystyczne, które łączą przejazd koleją z noclegami w hotelu. W ofercie znalazły się wypady do dużych miast, a pierwszymi partnerami przedsięwzięcia zostali niemieccy touroperatorzy.
W nowym rozkładzie jazdy 2024/2025 wchodzącym w życie w sobotę 15 grudnia kolej zapowiada rekordowe czasy przejazdów, więcej połączeń, wygodniejsze pociągi. Kilka miast straci jednak dostęp do pendolino.
Rekordowe sumy zainwestuje także w porty morskie i lotniska. Zapewnia, że są pieniądze na budowę CPK.
Polityka Banku Rosji dobija rosyjski transport drogowy. Większość rosyjskich firm zajmujących się przewozami towarowymi zakończy rok 2024 stratami, a około 30 proc. z nich grozi bankructwo. Jedynym ratunkiem jest szara strefa.
Listopad był szesnastym miesiącem spadków rejestracji przyczep i naczep. Na horyzoncie nie widać żadnych śladów poprawy.
Wyższe zyski, wyższa marża, tańsze paliwo i pełne samoloty. To dlatego w tym roku europejskie linie lotnicze zarobią na każdym przewiezionym pasażerze 8,2 dolara.
Rzeszowskie centrum logistyczno-przemysłowe dostarczy na rynek ponad 52 tys. mkw. powierzchni magazynowej i biurowej.
Deweloper, spółka GLP, rozpoczął budowę swojego drugiego centrum logistycznego w Lędzinach. Obiekt zaoferuje 40 tys. mkw. powierzchni.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas