Reklama
Rozwiń
Reklama

Tylko klasyka nie wychodzi z mody

Jeśli jesteś salcesonem, nie przedstawiaj się jako szynka, bo zostaniesz zdemaskowany przy pierwszej degustacji.

Aktualizacja: 05.06.2017 07:44 Publikacja: 05.06.2017 07:27

Tylko klasyka nie wychodzi z mody

Foto: rp.pl

To jest przestroga m.in. dla deweloperów, którzy swoje najzwyklejsze mieszkania reklamują jako apartamenty.

Bo co wspólnego z luksusową nieruchomością może mieć klaustrofobiczny lokal w budynku o wątpliwej urodzie? Albo wielkie mieszkanie na peryferiach z widokiem na betonowe blokowiska? Takie „apartamenty" nie przetrwają próby czasu. Tak jak nie przetrwały jej pierwsze na naszym rynku apartamentowce z lat 90.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Nowoczesne biura dla państwowych instytucji. Są konsolidacje
Nieruchomości
Spółdzielnie zbudują zasób dostępnych mieszkań?
Nieruchomości
Elewator we Wrocławiu wraca do gry. Powstaną mieszkania i lofty
Nieruchomości
Invesco Real Estate kupuje centrum logistyczne na Śląsku
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Nieruchomości
Grupa Dom Development pewna rekordu sprzedaży mieszkań. Ale na rynku ciągle niespokojnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama