Aktualizacja: 05.06.2017 07:44 Publikacja: 05.06.2017 07:27
Foto: rp.pl
To jest przestroga m.in. dla deweloperów, którzy swoje najzwyklejsze mieszkania reklamują jako apartamenty.
Bo co wspólnego z luksusową nieruchomością może mieć klaustrofobiczny lokal w budynku o wątpliwej urodzie? Albo wielkie mieszkanie na peryferiach z widokiem na betonowe blokowiska? Takie „apartamenty" nie przetrwają próby czasu. Tak jak nie przetrwały jej pierwsze na naszym rynku apartamentowce z lat 90.
Polski rynek jest bardzo atrakcyjny dla globalnych sieci handlowych. Debiutują u nas nowe marki, na rynek wracaj...
Ostatnie zmiany przepisów są pozytywne dla kupujących domy i mieszkania na własny użytek. Pod górkę mogą mieć ci...
Majowa obniżka stóp procentowych nie wywoła ekspozycji popytu na mieszkania. Klienci, którzy już szukali nieruch...
Eika Asset Management rozwija portfel inwestycji w Polsce. Rozpoczyna się budowa kompleksu logistycznego North W...
W bułgarskim Burgas mediana cen mieszkań to niespełna 5,6 tys. zł za mkw., o połowę mniej niż we Władysławowie w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas