Reklama
Rozwiń

Tylko klasyka nie wychodzi z mody

Jeśli jesteś salcesonem, nie przedstawiaj się jako szynka, bo zostaniesz zdemaskowany przy pierwszej degustacji.

Aktualizacja: 05.06.2017 07:44 Publikacja: 05.06.2017 07:27

Tylko klasyka nie wychodzi z mody

Foto: rp.pl

To jest przestroga m.in. dla deweloperów, którzy swoje najzwyklejsze mieszkania reklamują jako apartamenty.

Bo co wspólnego z luksusową nieruchomością może mieć klaustrofobiczny lokal w budynku o wątpliwej urodzie? Albo wielkie mieszkanie na peryferiach z widokiem na betonowe blokowiska? Takie „apartamenty" nie przetrwają próby czasu. Tak jak nie przetrwały jej pierwsze na naszym rynku apartamentowce z lat 90.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Nieruchomości
Rynek wtórny. Nie ma co czekać na cenowy cud
Nieruchomości
Tyle sprzedający chcą za mieszkania z drugiej ręki
Nieruchomości
Nowy szef Speedwella w Polsce: wierzymy w rynek mieszkaniowy
Nieruchomości
Wakacje we własnym mieszkaniu w kurorcie
Nieruchomości
Ponad 27 mln euro dla spółki Echo Investment