Reklama

Tylko klasyka nie wychodzi z mody

Jeśli jesteś salcesonem, nie przedstawiaj się jako szynka, bo zostaniesz zdemaskowany przy pierwszej degustacji.

Aktualizacja: 05.06.2017 07:44 Publikacja: 05.06.2017 07:27

Tylko klasyka nie wychodzi z mody

Foto: rp.pl

To jest przestroga m.in. dla deweloperów, którzy swoje najzwyklejsze mieszkania reklamują jako apartamenty.

Bo co wspólnego z luksusową nieruchomością może mieć klaustrofobiczny lokal w budynku o wątpliwej urodzie? Albo wielkie mieszkanie na peryferiach z widokiem na betonowe blokowiska? Takie „apartamenty" nie przetrwają próby czasu. Tak jak nie przetrwały jej pierwsze na naszym rynku apartamentowce z lat 90.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Nieruchomości
Archicom po konferencji: cel sprzedaży ok. 3 tys. mieszkań podtrzymany
Nieruchomości
Jawne ceny mieszkań. Wiele korzyści, ale są i „skutki uboczne”
Nieruchomości
Więcej chętnych na biura. Czynsze poszybują?
Nieruchomości
Inteligentne magazyny. Westside Szczecin Neo z kamieniem węgielnym
Nieruchomości
Klienci wracają na rynek mieszkań. Powiało optymizmem
Reklama
Reklama