Reklama

Internet i TV bliżej siebie

Wzrost konsumpcji i możliwości, jakie dają nowe technologie, sprawią, że 2019 rok przyniesie dalszy szybki rozwój rynku reklamowego w Polsce.

Publikacja: 01.01.2019 20:00

Internet i TV bliżej siebie

Foto: 123RF

Telewizja pozostanie najsilniejszym medium reklamowym – przewiduje agencja mediowa Zenith. Według jej prognoz, opublikowanych, zanim telewizje zaprosiły do rozmów o budżetach reklamowych w 2019 r., wartość polskiego rynku reklamowego wzrośnie w tym roku o 4,2 proc., do 7,92 mld zł, czyli wolniej niż w ubiegłym roku. W podobnym tempie rosnąć ma globalny rynek reklamowy, który zmieniają technologiczni giganci. Eksperci firmy Kantar przewidują, że globalne marki będą coraz częściej budować przekaz w oparciu o dane nie tylko o tym, co robimy, ale także o tym, co mówimy, korzystając z wyposażonych w technologie głosowe i sztuczną inteligencję wyszukiwarek internetowych, mediów społecznościowych czy inteligentnych głośników, takich jak Alexa firmy Amazon.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Reklama
Reklama