Reklama
Rozwiń
Reklama

Internauci rezygnują z telewizji. Już jej nie potrzebują

Od 2014 r. odsetek internautów korzystających z telewizji spadł o 8 pkt. proc. Nadal to jednak najpopularniejsze medium.

Aktualizacja: 16.04.2019 10:27 Publikacja: 16.04.2019 10:15

Internauci rezygnują z telewizji. Już jej nie potrzebują

Foto: 123RF

Z badania IAB Polska wynika, że 82 proc. internautów korzysta nadal z telewizji, w 2014 r. było to 90 proc. Traci także radio czy prasa drukowana, a zyskuje internet - w smartfonie korzysta z niego 74 proc., po 25 proc. w tablecie i smartTV. IAB podkreśla, że najwięcej osób korzysta z wielu mediów, multiscreeningu dotyczy już 93 proc. badanych. To o 10 pkt. proc. więcej niż 4 lata temu. 

Ogółem od poprzedniej edycji badania (2014) zaobserwowano przyrost odsetka użytkowników mediów digitalowych, w szczególności jeśli chodzi o internet w smartfonie (wzrost w tym kanale wyniósł 23 pkt proc.) przy istotnych spadkach wśród osób deklarujących korzystanie z tradycyjnych mediów (telewizja, radio czy prasa drukowana).

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama