Mediowa grupa zaraportowała wyniki za II kwartał znacznie powyżej oczekiwań analityków i podniosła prognozy dla reklamowego rynku w radiu i Internecie
Szybciej wzrosły rok do roku nie tylko jej przychody, ale zwiększyły się i zyski, podczas gdy analitycy ankietowani przez „Rz" spodziewali się spadku wyniku operacyjnego i netto.
Przychody Agory wzrosły w II kwartale rok do roku o 13,5 proc. do 319,3 mln zł, podczas gdy konsensus analityków odpytywanych przez „Rz" zakładał wzrost o 10,7 proc.
Zysk operacyjny zwiększył się o 9,5 proc. do 26,4 mln zł przy oczekiwanym jego spadku rok do roku o 17,1 proc. do 20 mln zł, a zysk netto był wyższy niż rok wcześniej o 7 proc. do 21,5 mln zł, choć oczekiwano jego spadku o 26,4 proc.
Także EBITDA (zysk prze wypadła lepiej od oczekiwań. Wyniosła 52,3 mln zł, czyli wzrosła o aż o 20,2 proc., a analitycy spodziewali się jej spadku o 2,8 proc.