Łączna sprzedaż jedenastu największych tygodników opinii wyniosła w lutym 1,17 mln egz. i była prawie taka sama jak rok temu (spadek był symboliczny i wynosił 0,1 proc.) – wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. rozpowszechnianie płatne razem.

Najbardziej wzrosła w porównaniu z lutym 2011 roku sprzedaż „Uważam Rze": wynosiła 137 tys. egz. i była o 20 proc. wyższa niż rok wcześniej. Dwucyfrowy wzrost sprzedaży odnotował też "Newsweek Polska" – jego wynik zwiększył się o 11,5 proc. do 123 tys. egz. O 6,6 proc. do 123,8 tys. egz. wzrosła sprzedaż „Wprost", a „Tygodnik Powszechny" poprawił wynik o 0,5 proc. do 23,8 tys. egz.

Pozostałe tytuły odnotowały spadki sprzedaży rok do roku. Publikujące przedruki z prasy zagranicznej „Forum" sprzedawało średnio 14,6 tys. egz. każdego wydania (to o 10,8 proc. mniej niż rok wcześniej), wynik „Gazety Polskiej" spadł o 13,4 proc. do 61,8 tys. egz., „Gość Niedzielny" sprzedawał  140,2 tys. egz. (spadek o 2 proc.), „Polityka": 123,5 tys. egz. (spadek o 8,3 proc.), „Przegląd": 21,5 tys. egz. (spadek o 0,6 proc.), „Przekrój': 29,7 tys. egz. (spadek o 31,5 proc.), a publikujący przedruki z polskiej prasy „Tygodnik Angora": 369,4 tys. (spadek o 0,6 proc.).