Najbardziej wzrosła sprzedaż „Newsweeka Polska" – o 39,9 proc. do 144,6 tys. egz. – oraz „Wprost": o 24 proc. do 130,4 tys. egz. – wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. rozpowszechnianie płatne razem.
O 3,1 proc., do 152 tys. egz., wzrosła też sprzedaż „Gościa Niedzielnego" , a o 1,2 proc. zwiększył się rok do roku sprzedażowy wynik tygodnika „Uważam Rze. Inaczej pisane". W maju ten ostatni sprzedawał średnio 129,7 tys. egz. każdo wydania.
Pozostałe tygodniki odnotowały mniejsze lub większe spadki sprzedaży. Publikujące przedruki z prasy zagranicznej „Forum" sprzedawało średnio 15,4 tys. egz. – o 1,4 proc. mniej niż rok wcześniej, „Gazeta Polska": 65 tys. egz. (spadek o 4,7 proc.), „Polityka": 121,4 tys. egz. (spadek o 7,4 proc.), „Przegląd": 19,7 tys. egz. (spadek o 9,1 proc.), „Przekrój": 24,6 tys. egz. (spadek o 34,8 proc.), publikujący przedruki z polskiej prasy „Tygodnik Angora": 346,3 tys. egz. (spadek o 0,1 proc.), a „Tygodnik Powszechny": 22,2 tys. egz. (spadek o 1,9 proc.).