Za ile, nie podano.- Szanujemy długa historię tej marki związaną z dostarczaniem wysokiej jakości wpływowych materiałów dziennikarskich i uważamy, że dobrze wpisze się ona w kulturę i misję IBT Media – skomentował z patosem Etienne Uzac, założyciel i prezes IBT Media w komunikacie.

W USA istniejący od 80 lat  „Newsweek" od tego roku ukazuje się już wyłącznie w wersji elektronicznej.  IAC nie podaje wyników samego tytułu, ale z nieoficjalnych informacji wynika, że z 1,5 mln prenumeratorów pisma po jego przeniesieniu wyłącznie w świat cyfrowy, zostało 470 tys., a przepływy finansowe tytułu są ujemne. Po I kwartale 2013 roku IAC (do którego oprócz „Newsweeka" i TheDailyBeast należy szereg witryn projektów internetowych, w tym np. znany w Polsce portal wideo Vimeo.com) wykazało 8,8 mln dol. straty operacyjnej (przy 6,7 mln dol. straty rok wcześniej).

- Wierzymy, że IBT jest doskonałym nowym domem dla "Newsweeka", w którym tytuł bedzie miał możliwość dobrze prosperować – powiedziała na spotkaniu z pracownikami Rhonda Murphy, p.o. prezesa The Newsweek Daily Beast Company, cytowana przez portal CNBC. com.

IBT Media to właściciel m.in. portal International Business Times (ibtimes.com), Medical Daily, Latin Times oraz iDigitalTimes.