Ostatnie dni sierpnia to w telewizji czas bardzo gorący – bez względu na aurę. To właśnie teraz na ostatni guzik dopinane są szczegóły ramówek, kręcone ostatnie zdjęcia do programów. Wszystko ma być gotowe na startujący od września nowy sezon telewizyjny. Tak nadawcy szykują się do ostrej walki o widzów.
Wysyp nowości szykuje Polsat – aż siedem. W tym reality show „Fat killers. Zabójcy tłuszczu", kulinarny „Top Chef" i paradokumentalny serial „Ślubna gorączka" śledzący perypetie par przygotowujących się do ślubu.
– Polsat zapowiadał, że będzie bronił pozycji po wyłączeniu analogowego nadawania naziemnego w Polsce (nastąpiło pod koniec lipca – red.). Niewykluczone, że właśnie dlatego teraz więcej inwestuje w ramówkę – ocenia Dominik Niszcz, analityk Domu Maklerskiego Raiffeisen.
TVP w Dwójce nadal stawia na „The Voice of Poland". W TVP1 nowościami będą m.in. talk-show „Świat się kręci" i program kulinarny „Sąsiad na widelcu, czyli co się jada u sąsiada".
83,1 mln zł przyniósł w I półroczu X Factor; to najwyższe wpływy z reklam wśród programów z gwiazdami