Reklama
Rozwiń
Reklama

TV Puls w konkursie na nowe kanały

Nadawca Pulsu i Pulsu 2 zaproponuje Krajowej Radzie stację filmowo-serialową oraz niewykluczone, że także drugi kanał. Na razie właściciel nie zdecydował jeszcze czy na pewno i która byłaby to stacja.

Publikacja: 31.08.2015 13:16

TV Puls w konkursie na nowe kanały

Foto: Fotorzepa, Grzegorz Psujek gkmp Grzegorz Psujek

Jak podał w poniedziałek Dariusz Dąbski, prezes i właściciel Telewizji Puls, zgodnie z zapowiedziami zamierza zaproponować kanał na nowy, ósmy multipleks naziemnej telewizji. KRRiT oczekuje tam stacji o tematyce uniwersalnej sprofilowanych tematycznie (o profilu filmowym, lifestylowym, lokalno-samorzadowym oraz interaktywnej).

- Wystartujemy w konkursie z kanałem filmowo-serialowym, bo mamy bardzo bogatą ofertę programową, dzięki której możemy taką stację uruchomić. Analizujemy jeszcze czy ruszymy także z drugą stacją, na razie jeszcze nie zdecydowaliśmy, która mogłaby to być. Należy pamiętać, że ósmy multipleks jest nieporównywalny do już istniejących, bo będzie dawał mniejszy zasięg oraz będzie wymagał od widzów inwestycji w dodatkowe anteny. A kanały naziemnej telewizji są kosztowne – w pierwszych dwóch latach jeden może kosztować nawet ok. 100 mln zł (przy uwzględnieniu całych kosztów nadawania i koncesji), przy czym koszty te trudno dziś oszacować, bo w UKE trwa proces odwoławczy w sprawie wyboru operatora. Dopóki nie będzie wybrany operator, nie da się precyzyjnie oszacować kosztów nadawania nowych stacji – mówi Dariusz Dąbski.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Reklama
Reklama