Aktualizacja: 21.09.2015 15:31 Publikacja: 21.09.2015 15:31
Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski
KRRiT chce, by znalazły się tam stacje o tematyce uniwersalnej sprofilowane tematycznie (o profilu filmowym, lifestylowym, lokalno-samorządowym oraz interaktywnej). - Jako jedna z największych spółek medialnych w Polsce, obecna we wszystkich segmentach rynku medialnego, mamy wszelkie niezbędne kompetencje, by przygotować jakościową i autorską ofertę dla widzów telewizji naziemnej i realizować strategię umacniania pozycji Agory na rynku telewizyjnym – komentuje Bartosz Hojka, prezes Agory.
Konkurentami Agory w tym konkursie są Wirtualna Polska (chce mieć kanał interaktywny), Kino Polska TV (chce stacje filmową i lifestylową), a także m.in. Telewizja Polsat (złożyła trzy wnioski).
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas