Reklama

Deregulacja cenniejsza niż Lewandowski. Wpisy warte 273 mln zł, ryzyko dla marki

Liczba tekstów o deregulacji w ciągu miesiąca od „wybuchu” tego tematu pobiła medialną obecność Roberta Lewandowskiego. W mediach i serwisach społecznościowych pojawiło się aż 30,8 tys. wzmianek o tym projekcie, o ekwiwalencie reklamowym 273 mln zł.

Publikacja: 02.04.2025 14:21

Pełnomocnik przedsiębiorców ds. deregulacji Rafał Brzoska

Pełnomocnik przedsiębiorców ds. deregulacji Rafał Brzoska

Foto: PAP/Leszek Szymański

Instytut Monitorowania Mediów policzył ilość i wartość medialnych wzmianek o deregulacji, temacie, który nieoczekiwanie rozpalił debatę publiczną i zebrał już kilkanaście tysięcy pomysłów na ułatwienie życia w Polsce. 

IMM porównał dane z pierwszych czterech tygodni od ogłoszenia planów deregulacyjnych przez premiera Donalda Tuska do popularności tak medialnych marek, jak Robert Lewandowski czy Orlen.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama