Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.06.2025 18:33 Publikacja: 02.12.2024 18:19
Foto: Adobe Stock
Widzowie naziemnej telewizji cyfrowej (NTC) – bezpłatnej (jeśli nie liczyć abonamentu radiowo-telewizyjnego) i nadawanej naziemną drogą rozsiewczą – stanowią około 23 proc. widowni przed telewizorami w Polsce (dane Nielsen). Dostęp tylko do takiej telewizji ma zaś 25-27 proc. gospodarstw domowych (dane Krajowy Instytut Mediów). Agencja Wavemaker przyjrzała się im i ich preferencjom jako konsumentom telewizyjnych treści.
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Warner Bros. Discovery, posiadający w Polsce stację telewizyjną TVN oraz serwis Player.pl, zamierza podzielić si...
Gremi Media uruchomiło nowy serwis informacyjny poświęcony stolicy – „Życie Warszawy”. W internetowej odsłonie t...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Przed Dniem Dziecka trwa walka o portfele rodziców. W sumie wydają na dzieci co roku prawie 18 mld zł. I choćby...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas