Reklama
Rozwiń
Reklama

TVP ujawniła wynagrodzenie żony Kurskiego. Ile zarobiła Joanna Kurska?

Telewizja Polska podała do publicznej informacji wysokość zarobków żony byłego prezesa spółki Jacka Kurskiego w celu „ucięcia dalszych spekulacji”. Joanna Kurska miała zainkasować w telewizji publicznej ponad 1,5 mln zł.

Publikacja: 19.01.2024 21:24

Były prezes zarządu Telewizji Polskiej Jacek Kurski z małżonką Joanną Kurską podczas gali 70-lecia T

Były prezes zarządu Telewizji Polskiej Jacek Kurski z małżonką Joanną Kurską podczas gali 70-lecia TVP

Foto: PAP, Marcin Obara

Wysokości zarobków zatrudnionych w spółkach Skarbu Państwa osób powiązanych z Prawem i Sprawiedliwością stały się ostatnimi czasy jednym z najgorętszych tematów w mediach. Na jaw wychodzą niebotyczne pensje nie tylko polityków bezpośrednio związanych z partią, ale też członków ich rodzin. Jedną z tajemnic pozostawały zarobki drugiej żony Jacka Kurskiego, z którą były prezes TVP wziął głośny ślub kościelny w 2020 roku. Telewizja Polska postanowiła wreszcie rozwiać w tej kwestii wszelkie wątpliwości.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama