Reklama

Wideo w sieci będzie rosło w Polce i na świecie

Za pięć lat sięgną na świecie 65 mld dol. Wideo w sieci będzie też rosło w Polsce, gdzie widzowie coraz chętniej decydują się na subskrybowanie treści niż na jednorazowe dostępy. To globalny trend.

Publikacja: 20.07.2016 20:03

Foto: Flickr

Za dostęp do serwowanych w internecie na rozmaite sposoby treści wideo płacimy co roku zdecydowanie więcej. W 2021 roku globalnie wydamy na taką rozrywkę już prawie 65 mld dol. i będzie to ponaddwukrotnie więcej niż w ubiegłym. – To są podliczenia łącznych opłat tego typu. Na niektórych rynkach, jak amerykański, skandynawski czy brytyjski, subskrybowanie kilku platform tego typu jest już powszechnym zwyczajem – komentuje Simon Murray, główny analityk Digital TV Research, firmy, która przygotowała prognozy.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
U właściciela TVN znowu gorąco. Burza mózgów w sprawie przyszłości trwa
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama