Wideo w sieci będzie rosło w Polce i na świecie

Za pięć lat sięgną na świecie 65 mld dol. Wideo w sieci będzie też rosło w Polsce, gdzie widzowie coraz chętniej decydują się na subskrybowanie treści niż na jednorazowe dostępy. To globalny trend.

Publikacja: 20.07.2016 20:03

Foto: Flickr

Za dostęp do serwowanych w internecie na rozmaite sposoby treści wideo płacimy co roku zdecydowanie więcej. W 2021 roku globalnie wydamy na taką rozrywkę już prawie 65 mld dol. i będzie to ponaddwukrotnie więcej niż w ubiegłym. – To są podliczenia łącznych opłat tego typu. Na niektórych rynkach, jak amerykański, skandynawski czy brytyjski, subskrybowanie kilku platform tego typu jest już powszechnym zwyczajem – komentuje Simon Murray, główny analityk Digital TV Research, firmy, która przygotowała prognozy.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku