Wideo w sieci będzie rosło w Polce i na świecie

Za pięć lat sięgną na świecie 65 mld dol. Wideo w sieci będzie też rosło w Polsce, gdzie widzowie coraz chętniej decydują się na subskrybowanie treści niż na jednorazowe dostępy. To globalny trend.

Publikacja: 20.07.2016 20:03

Foto: Flickr

Za dostęp do serwowanych w internecie na rozmaite sposoby treści wideo płacimy co roku zdecydowanie więcej. W 2021 roku globalnie wydamy na taką rozrywkę już prawie 65 mld dol. i będzie to ponaddwukrotnie więcej niż w ubiegłym. – To są podliczenia łącznych opłat tego typu. Na niektórych rynkach, jak amerykański, skandynawski czy brytyjski, subskrybowanie kilku platform tego typu jest już powszechnym zwyczajem – komentuje Simon Murray, główny analityk Digital TV Research, firmy, która przygotowała prognozy.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama