Reklama

Netflix w całości z polskimi napisami

Szefostwo amerykańskiej platformy wideo po raz pierwszy odwiedziło Polskę, żeby ogłosić, że Netflix rusza z polskim interfejsem i napisami oraz nawiązuje partnerstwo z T-Mobile.

Aktualizacja: 20.09.2016 12:19 Publikacja: 20.09.2016 11:45

Szefostwo amerykańskiej platformy wideo po raz pierwszy odwiedziło Polskę, żeby ogłosić, że Netflix

Szefostwo amerykańskiej platformy wideo po raz pierwszy odwiedziło Polskę, żeby ogłosić, że Netflix rusza z polskimi napisami.

Foto: Bloomberg

Jak podała firma, Netflix nawiązał  współpracę z T-Mobile. - Operator przygotuje promocję, która umożliwi wnoszenie opłat za Netflix razem z rachunkiem telefonicznym - podano. Ma to rozwiązać problem użytkownikom, którzy nie mają kart kredytowych (jedyna do tej pory dostępna w Polsce opcja płacenia na dostęp do platformy). Przybywa też polskich napisów i wersji dźwiękowych - obecnie już 80 proc. wszystkich treści na Netfliksie w Polsce na polską wersję językową.

W przyszłym roku w nieco inne partnerstwo Netflix wejdzie z UPC Polska. Wspólnych rachunków nie będzie, ale będzie można zalogować się do platformy z poziomu dekodera i oglądać sobie seriale w kinie domowym.

Reed Hastings, prezes Netfliksa, zapowiedział, że z czasem poprawiać będzie się też oferta programowa Netfliksa.

– Naszym największym problemem jest dziś to, że nie mamy wciąż dostępu do wszystkich treści, do jakich byśmy chcieli. Utrzymujemy na wszystkich rynkach taką samą cenę abonamantu dla naszych klientów, a mimo to w USA widzowie mają za tę kwotę dostęp do znacznie szerszej oferty – przyznawał. Jak dodał, od chwili startu Netfliksa w Polsce liczba dostępnych materiałów podwoiła się tutaj, ale nadal odbiega od tego, co dostępne jest za oceanem.

Od dzisiaj w Netfliksie są pierwsze programy polskie: stand-upy z udziałem Katarzyny Piaseckiej i Rafała Paczesia (Seriously Funny), Mariusza Kałamagi, Karola Kopca i Wiolki Walaszczyk (Hilarious Trio), a także Karola Modzelewskiego i Łukasza „Lotka” Lodkowskiego (No Offence). Dostępne są też wybrane pierwsze polskie filmy, w tym "Pokłosie" oraz "Ile waży koń trojański?".

Reklama
Reklama

– To będzie się zmieniać, ale zmiany będą zachodzić stopniowo, bo najwięksi producenci wciąż wolą sprzedawać prawa do swoich produkcji na lokalne rynki – mówił.

Jak podał, Polska jest dla Netfliksa ważnym rynkiem, m.in. z uwagi na dobrą infrastrukturę szerokopasmową, platforma dopuszcza tu też włączanie się w produkowanie lokalnych seriali.

– Robimy tak już w Hiszpanii, w Niemczech, Japonii czy Korei. Wszędzie interesują nas jednak programy, które przyjmą się globalnie. Nie planujemy produkowania lokalnych treści wyłącznie dla polskiej widowni – mówił Hastings.

- ele

Media
Miliarder chętny na zakup TikToka „w zawieszeniu”. Co zrobi Donald Trump?
Media
Zmiany w zarządzie Gremi Media
Media
Złote Spinacze 2025. To oni zwyciężyli
Media
To nie koniec wyścigu o Warner Bros. Discovery. Paramount składa ofertę wrogiego przejęcia
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Media
Netflix kupuje studia i dział streamingowy Warner Bros. Discovery. Potężna transakcja
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama