Telewizje czeka rewolucja

Cyfryzacja wpłynęła już na oblicze prasy i rynku muzyki. Ewoluujące gusta klientów równie głęboko mogą też zmienić model biznesowy telewizji.

Aktualizacja: 25.09.2016 22:24 Publikacja: 25.09.2016 20:15

Telewizje czeka rewolucja

Foto: Bloomberg

Oferty pakietów usług, wiążące klienta z operatorem na lata, to wciąż rynkowy standard. Ale eksperci coraz częściej podkreślają, że zmiany preferencji widzów, którzy coraz chętniej kupują czasowy dostęp do treści w sieci, w końcu zmienią rynek. Także polski.

– Z naszych badań wynika, że gros młodych osób ogląda dziś wideo poza ekranem telewizora, głównie na komputerze, korzystając z platform, których legalność jest dyskusyjna – takich jak CDA, Pirate Bay czy Zalukaj. I te obserwacje skłaniają mnie w stronę bardziej rewolucyjnych scenariuszy – mówi Mirosław Godlewski, starszy doradca w Boston Consulting Group.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie