Przychody ze sprzedaży w raportowanym okresie wyniosły 3 008 tys. zł wobec 2 938 tys. zł rok wcześniej.
E-Kiosk SA w trzecim kwartale kontynuował wzrostowy trend kluczowych wskaźników finansowych. W sumie po trzech kwartałach Spółka wypracowała zysk netto wysokości 2 859 tys. zł oraz przychody ze sprzedaży na poziomie 9 187 tys. zł. Jest to wzrost o odpowiednio 22 proc i 7 proc w porównaniu do analogicznego okresu w roku 2020.
- Trzeci kwartał to w naszym wykonaniu konsekwentne poszerzanie oferty produktowej i działania marketingowe ukierunkowane na pozyskanie nowych czytelników. Na pewno cieszy nasza aktywność na OFF Country Club w Katowicach oraz nowi wydawcy w portfolio. Procentuje także systematyczność i konsekwencja w polityce finansowej. Patrząc na wyniki, które wypracowaliśmy po trzech kwartałach jestem dobrej myśli. Wierzę, że w tym roku zrealizujemy nasze kluczowe założenia - komentuje Łukasz Piela, prezes zarządu e-Kiosk S.A.
E-Kiosk nawiązał współpracę z czterema nowymi wydawcami: Telekom Media, Wydawnictwo GM, Medlife Consulting oraz London Wall Publishing a należąca do E-Kiosk marka Nexto (księgarnia internetowa z audiobookami, e-bookami i e-prasą) była patronem Księgarni Literackiej w ramach tegorocznej edycji OFF Country Club w Katowicach. Od 6 do 8 sierpnia w specjalnie zaaranżowanym namiocie odbyły się spotkania ze znanymi pisarzami, koncerty, performanse i dyskusje. Podczas festiwalu promowano produkty z portfolio marki.
Ponadto e-Kiosk podpisał umowy o współpracy m.in. z Polską Agencją Prasową, Centralnym Portem Komunikacyjnym, Instytutem Europy Środkowej oraz Miejskim Przedsiębiorstwem Komunikacyjnym w Poznaniu.