Reklama

E-Kiosk: Zysk netto 11 proc. w górę

W trzecim kwartale 2021 roku firma e-Kiosk (kontrolowana przez Gremi Media), do której należą platformy eKiosk.pl, eGazety.pl i Nexto.pl z prasą cyfrową i ebookami oraz agencja marketingowa eContentLAB.pl, osiągnęła wzrost zysku netto o 11 proc. w stosunku do analogicznego okresu w ubiegłym roku, osiągając poziom 896 tys. zł.

Publikacja: 12.11.2021 14:25

E-Kiosk: Zysk netto 11 proc. w górę

Foto: materiały prasowe

Przychody ze sprzedaży w raportowanym okresie wyniosły 3 008 tys. zł wobec 2 938 tys. zł rok wcześniej.

E-Kiosk SA w trzecim kwartale kontynuował wzrostowy trend kluczowych wskaźników finansowych. W sumie po trzech kwartałach Spółka wypracowała zysk netto wysokości 2 859 tys. zł oraz przychody ze sprzedaży na poziomie 9 187 tys. zł. Jest to wzrost o odpowiednio 22 proc i 7 proc w porównaniu do analogicznego okresu w roku 2020.

- Trzeci kwartał to w naszym wykonaniu konsekwentne poszerzanie oferty produktowej i działania marketingowe ukierunkowane na pozyskanie nowych czytelników. Na pewno cieszy nasza aktywność na OFF Country Club w Katowicach oraz nowi wydawcy w portfolio. Procentuje także systematyczność i konsekwencja w polityce finansowej. Patrząc na wyniki, które wypracowaliśmy po trzech kwartałach jestem dobrej myśli. Wierzę, że w tym roku zrealizujemy nasze kluczowe założenia - komentuje Łukasz Piela, prezes zarządu e-Kiosk S.A.

E-Kiosk nawiązał współpracę z czterema nowymi wydawcami: Telekom Media, Wydawnictwo GM, Medlife Consulting oraz London Wall Publishing a należąca do E-Kiosk marka Nexto (księgarnia internetowa z audiobookami, e-bookami i e-prasą) była patronem Księgarni Literackiej w ramach tegorocznej edycji OFF Country Club w Katowicach. Od 6 do 8 sierpnia w specjalnie zaaranżowanym namiocie odbyły się spotkania ze znanymi pisarzami, koncerty, performanse i dyskusje. Podczas festiwalu promowano produkty z portfolio marki.

Ponadto e-Kiosk podpisał umowy o współpracy m.in. z Polską Agencją Prasową, Centralnym Portem Komunikacyjnym, Instytutem Europy Środkowej oraz Miejskim Przedsiębiorstwem Komunikacyjnym w Poznaniu.

Reklama
Reklama

Spółka informuje również, że należąca do spółki agencja eContentlab zrealizowała kolejną konferencję hybrydową. Tym razem mowa o międzynarodowej konferencji „2021 CFA Society Poland Annual Conference”. Agencja odpowiadała za multimedialną stronę wydarzenia. Konferencje multimedialne promowane przez agencję po wybuchu pandemii mają swoich stałych odbiorców pośród klientów biznesowych spółki.

Media
Miliarder chętny na zakup TikToka „w zawieszeniu”. Co zrobi Donald Trump?
Media
Zmiany w zarządzie Gremi Media
Media
Złote Spinacze 2025. To oni zwyciężyli
Media
To nie koniec wyścigu o Warner Bros. Discovery. Paramount składa ofertę wrogiego przejęcia
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Media
Netflix kupuje studia i dział streamingowy Warner Bros. Discovery. Potężna transakcja
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama