Reklama

Internetowe wydanie „Timesa” będzie płatne

Należąca do Ruperta Murdocha gazeta wprowadza opłaty za dostęp do tekstów w sieci - poinformował koncern News Corp., wydawca „Timesa” i „Sunday Times”

Publikacja: 26.03.2010 10:32

Internetowe wydanie „Timesa” będzie płatne

Foto: The Sunday Times

Dostęp do nowego internetowego połączonego wydania kosztować będzie dwa funty tygodniowo lub funta dziennie. Portal ruszy prawdopodobnie w maju, do czerwca będzie można korzystać za darmo z wersji testowej. Później darmowy dostęp będą mieć tylko prenumeratorzy wersji papierowej.

Obie gazety wydawane są przez Times Newspapers Ltd., spółkę zależną News International, należącą do koncernu Murdocha. News Corp. ma w swoim gazetowym portfolio także "The Sun" i "The Wall Street Journal".

Obecnie opłaty za treści w sieci pobierają już ekonomiczne "Financial Times" i "Wall Street Journal".

Branża będzie się więc z uwagą przyglądać poczynaniom internetowego Timesa. Płatny dostęp do całości umieszczonych w sieci artykułów planuje od 2011 r. także "The New York Times".

[ramka][b] [link=http://www.thetimes.co.uk" target="_blank]www.thetimes.co.uk[/link]

Reklama
Reklama

[link=http://www.thesundaytimes.co.uk" target="_blank]www.thesundaytimes.co.uk[/link][/b][/ramka]

[i]reuters, pap[/i]

Dostęp do nowego internetowego połączonego wydania kosztować będzie dwa funty tygodniowo lub funta dziennie. Portal ruszy prawdopodobnie w maju, do czerwca będzie można korzystać za darmo z wersji testowej. Później darmowy dostęp będą mieć tylko prenumeratorzy wersji papierowej.

Obie gazety wydawane są przez Times Newspapers Ltd., spółkę zależną News International, należącą do koncernu Murdocha. News Corp. ma w swoim gazetowym portfolio także "The Sun" i "The Wall Street Journal".

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama