Publiczna Trójka znów odnotowała rekordowy poziom słuchalności. W okresie styczeń-marzec 2011 jej udział w ogólnopolskim rynku słuchalności wynosił już 8,65 proc. (rok wcześniej było to 7,62 proc.). Poprzednie wyniki badań słuchalności RadioTrack (fala za grudzień 2010-luty 2011)  przyniosły Trójce rekordowy wynik w historii badań.

W okresie styczeń-marzec 2011 wzrósł też wynik Radia Zet - do 16,27 proc. (przy 15,96 proc. rok wcześniej). Podobnie jak miesiąc temu stracił natomiast lider radiowego rynku i największa konkurencja Zetki -  krakowska rozgłośnia RMF FM. Jej najnowszy wynik wynosi 25,37 proc. (przy wyniku rok wcześniej na poziomie 27,51 proc.). Zdaniem branży spadki RMF FM mogą wynikać m.in. z tego, że stacja ograniczyła w ostatnim czasie wydatki na promocję.

Najnowszy wynik publicznej Jedynki to 12,26 proc. (13,28 proc. rok wcześniej), Radia Maryja - 2,41 proc. (2,09 proc. w okresie styczeń-marzec 2010), publicznej Dwójki - 0,61 proc. (0,88 proc.), a publicznej Czwórki (d. Polskie Radio Euro) - 0,45 proc.: tyle samo, co rok wcześniej. Badania RadioTrack na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przeprowadza Millward Brown SMG/KRC.