Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 22.03.2019 11:02 Publikacja: 22.03.2019 11:02
Foto: Adobe Stock
Firma IPG Media Lab specjalizująca się w badaniu rynku reklamy opublikowała raport wykonany na terenie 20 najważniejszych amerykańskich rynków telewizyjnych, który opisał portal Quartz. Na potrzeby raportu zbierano informacje z ponad 5 tys. odbiorników telewizyjnych, które zliczały osoby skupiające uwagę na reklamie przez co najmniej dwie sekundy. Monitoring trwający 6 miesięcy zarejestrował prawie 6 milionów emisji reklam, które zostały obejrzane jedynie nieco ponad 4 miliony razy.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Prezydent USA Donald Trump oświadczył w piątek, że ma już chętnych nabywców na TikToka i mógłby dalej przedłużyć...
W piątek 8 sierpnia zakończyło się trwające od 6 maja i kilka razy przedłużane nadzwyczajne walne zgromadzenie w...
Z okazji 81. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego redakcje dziennika „Rzeczpospolita” oraz serwisu zyciewars...
Telewizji Polskiej szkodzi polityczny impas. Byli szefowie TVP, w rozmowie z „Rzeczpospolitą" wskazują, co może...
Decyzją głównego akcjonariusza – TiVi Foundation – Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa i przewodniczącego rady nadz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas