USA: Jednej trzeciej reklam nikt nie ogląda

Prawie jedna trzecia reklam emitowanych w telewizji nie jest oglądana. Amerykanie sporządzili raport mający na celu zbadanie skali tego zjawiska, które przekłada się na ogromne koszty ponoszone przez reklamodawców.

Publikacja: 22.03.2019 11:02

USA: Jednej trzeciej reklam nikt nie ogląda

Foto: Adobe Stock

Firma IPG Media Lab specjalizująca się w badaniu rynku reklamy opublikowała raport wykonany na terenie 20 najważniejszych amerykańskich rynków telewizyjnych, który opisał portal Quartz. Na potrzeby raportu zbierano informacje z ponad 5 tys. odbiorników telewizyjnych, które zliczały osoby skupiające uwagę na reklamie przez co najmniej dwie sekundy. Monitoring trwający 6 miesięcy zarejestrował prawie 6 milionów emisji reklam, które zostały obejrzane jedynie nieco ponad 4 miliony razy.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama