USA: Jednej trzeciej reklam nikt nie ogląda

Prawie jedna trzecia reklam emitowanych w telewizji nie jest oglądana. Amerykanie sporządzili raport mający na celu zbadanie skali tego zjawiska, które przekłada się na ogromne koszty ponoszone przez reklamodawców.

Publikacja: 22.03.2019 11:02

USA: Jednej trzeciej reklam nikt nie ogląda

Foto: Adobe Stock

Firma IPG Media Lab specjalizująca się w badaniu rynku reklamy opublikowała raport wykonany na terenie 20 najważniejszych amerykańskich rynków telewizyjnych, który opisał portal Quartz. Na potrzeby raportu zbierano informacje z ponad 5 tys. odbiorników telewizyjnych, które zliczały osoby skupiające uwagę na reklamie przez co najmniej dwie sekundy. Monitoring trwający 6 miesięcy zarejestrował prawie 6 milionów emisji reklam, które zostały obejrzane jedynie nieco ponad 4 miliony razy.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie