Reklama

USA: Jednej trzeciej reklam nikt nie ogląda

Prawie jedna trzecia reklam emitowanych w telewizji nie jest oglądana. Amerykanie sporządzili raport mający na celu zbadanie skali tego zjawiska, które przekłada się na ogromne koszty ponoszone przez reklamodawców.

Publikacja: 22.03.2019 11:02

USA: Jednej trzeciej reklam nikt nie ogląda

Foto: Adobe Stock

Firma IPG Media Lab specjalizująca się w badaniu rynku reklamy opublikowała raport wykonany na terenie 20 najważniejszych amerykańskich rynków telewizyjnych, który opisał portal Quartz. Na potrzeby raportu zbierano informacje z ponad 5 tys. odbiorników telewizyjnych, które zliczały osoby skupiające uwagę na reklamie przez co najmniej dwie sekundy. Monitoring trwający 6 miesięcy zarejestrował prawie 6 milionów emisji reklam, które zostały obejrzane jedynie nieco ponad 4 miliony razy.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Reklama
Reklama