Jedna agencja reklamowa dla firm Solorza-Żaka

Dla Polkomtelu, Cyfrowego Polsatu i Invest-Banku będzie pracować jedna agencja reklamowa.

Publikacja: 08.07.2013 01:15

W ramach uwspólniania działań sprzedażowych i usługowych oraz stworzenia nowej strategii i komunikacji marketingowej trzy firmy powiązane z mediowo-telekomunikacyjnym imperium Zygmunta Solorza-Żaka wybiorą jedną agencję reklamową – podał branżowy newsletter Presserwis.

Operator sieci komórkowej Plus – Polkomtel – oraz platforma satelitarna Cyfrowy Polsat już współoferują swoje usługi.  Invest-Bank (Zygmunt Solorz-Żak współkontroluje go poprzez spółki Karswell Ltd. i Delas Holdings Ltd.) korzysta z punktów sprzedaży Cyfrowego Polsatu – sprzedaje w nich swoje usługi.

Do wybranych agencji na rynku trafiło już podobno zaproszenie do zaoferowania usług tym trzem firmom jednocześnie. Presserwis nie podaje nazw wybranych przez firmy Solorza-Żaka firm.

Markę Plus aktualnie obsługują agencje 3030 z grupy Y&R oraz Change Integrated z Group One. Cyfrowy Polsat współpracuje w tym zakresie z agencją Grey, a Invest-Bank – z agencją Schulz Brand Friendly.

Rywalizacja między firmami może być spora, bo zarówno Pokomtel, jak i Cyfrowy Polsat to jedne z największych firm w swoich sektorach. A sektor telekomunikacyjny jest jednym z tradycyjnie najsilniejszych reklamowo w Polsce. Według danych domu mediowego Starlink w ubiegłym roku firmy telekomunikacyjne tylko na same kampanie reklamowe wydały netto (po odliczeniu rabatów, jakich udzieliły im poszczególne media) 841,4 mln zł.

W I kwartale tego roku, zdaniem Starlinka, ich zapał do promowania się jednak wyraźnie spadł.

W ramach uwspólniania działań sprzedażowych i usługowych oraz stworzenia nowej strategii i komunikacji marketingowej trzy firmy powiązane z mediowo-telekomunikacyjnym imperium Zygmunta Solorza-Żaka wybiorą jedną agencję reklamową – podał branżowy newsletter Presserwis.

Operator sieci komórkowej Plus – Polkomtel – oraz platforma satelitarna Cyfrowy Polsat już współoferują swoje usługi.  Invest-Bank (Zygmunt Solorz-Żak współkontroluje go poprzez spółki Karswell Ltd. i Delas Holdings Ltd.) korzysta z punktów sprzedaży Cyfrowego Polsatu – sprzedaje w nich swoje usługi.

Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie