Reklama
Rozwiń

Jedna agencja reklamowa dla firm Solorza-Żaka

Dla Polkomtelu, Cyfrowego Polsatu i Invest-Banku będzie pracować jedna agencja reklamowa.

Publikacja: 08.07.2013 01:15

W ramach uwspólniania działań sprzedażowych i usługowych oraz stworzenia nowej strategii i komunikacji marketingowej trzy firmy powiązane z mediowo-telekomunikacyjnym imperium Zygmunta Solorza-Żaka wybiorą jedną agencję reklamową – podał branżowy newsletter Presserwis.

Operator sieci komórkowej Plus – Polkomtel – oraz platforma satelitarna Cyfrowy Polsat już współoferują swoje usługi.  Invest-Bank (Zygmunt Solorz-Żak współkontroluje go poprzez spółki Karswell Ltd. i Delas Holdings Ltd.) korzysta z punktów sprzedaży Cyfrowego Polsatu – sprzedaje w nich swoje usługi.

Do wybranych agencji na rynku trafiło już podobno zaproszenie do zaoferowania usług tym trzem firmom jednocześnie. Presserwis nie podaje nazw wybranych przez firmy Solorza-Żaka firm.

Markę Plus aktualnie obsługują agencje 3030 z grupy Y&R oraz Change Integrated z Group One. Cyfrowy Polsat współpracuje w tym zakresie z agencją Grey, a Invest-Bank – z agencją Schulz Brand Friendly.

Rywalizacja między firmami może być spora, bo zarówno Pokomtel, jak i Cyfrowy Polsat to jedne z największych firm w swoich sektorach. A sektor telekomunikacyjny jest jednym z tradycyjnie najsilniejszych reklamowo w Polsce. Według danych domu mediowego Starlink w ubiegłym roku firmy telekomunikacyjne tylko na same kampanie reklamowe wydały netto (po odliczeniu rabatów, jakich udzieliły im poszczególne media) 841,4 mln zł.

Reklama
Reklama

W I kwartale tego roku, zdaniem Starlinka, ich zapał do promowania się jednak wyraźnie spadł.

W ramach uwspólniania działań sprzedażowych i usługowych oraz stworzenia nowej strategii i komunikacji marketingowej trzy firmy powiązane z mediowo-telekomunikacyjnym imperium Zygmunta Solorza-Żaka wybiorą jedną agencję reklamową – podał branżowy newsletter Presserwis.

Operator sieci komórkowej Plus – Polkomtel – oraz platforma satelitarna Cyfrowy Polsat już współoferują swoje usługi.  Invest-Bank (Zygmunt Solorz-Żak współkontroluje go poprzez spółki Karswell Ltd. i Delas Holdings Ltd.) korzysta z punktów sprzedaży Cyfrowego Polsatu – sprzedaje w nich swoje usługi.

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama