Po trzecim kwartale tego roku Facebook, który właśnie podał wyniki finansowe za ten okres, miał ok. 1,2 mld użytkowników miesięcznie (czyli o 18 proc. więcej niż rok temu), z czego aż 874 mln to tzw. użytkownicy mobilni (o 45 proc. więcej niż przed rokiem). Mobilne przychody, które były tak słabą stroną internetowego giganta jeszcze rok temu, w III kwartale sięgały już 49 proc. wszystkich (choć jeszcze rok temu stanowiły zaledwie 14 proc.).
Przychody Facebooka po trzech kwartałach tego roku sięgnęły 5,29 mld dol. (przy 3,5 mld dol. przed rokiem), a zysk netto zaczął zbliżać się do 1 mld dol.: wyniósł 977 mln dol. (przy 11 mln dol. straty rok wcześniej).
W samym trzecim kwartale gros przychodów największego portalu społecznościowego świata stanowiły te z reklam: wynosiły 1,8 mld dol. z 2 mld dol. wszystkich. Połowę wpływów reklamowych przyniosły reklamy kierowane do użytkowników mobilnych.