Aktualizacja: 29.12.2014 10:58 Publikacja: 29.12.2014 10:58
Najgorsze czasy w reklamie mamy już raczej za sobą, ale eksperci są dalecy od wielkiego optymizmu odnośnie przyszłego roku.
Foto: Bloomberg
Najgorsze czasy w reklamie minęły, ale eksperci są dalecy od optymizmu. – W 2015 roku dynamika wzrostu rynku reklamy w Polsce powinna wynieść ok. 3–5 proc., czyli osiągnie zbliżony poziom do 2014 roku – mówi Paulina Sobieszek, partner w domu mediowym Mindshare Polska.
Podobnie prognozuje Maciej Kita, dyrektor zarządzający OMD. – Po dwóch latach spadków w 2014 r. odnotowaliśmy wreszcie wzrost wydatków na reklamę w przedziale 2–3 proc. W 2015 r. przewidujemy dalszą pozytywną dynamikę na poziomie nawet odrobinę wyższym. Dobre prognozy dla rynku reklamy są skutkiem stabilnej sytuacji ekonomicznej oraz wyższego niż 3 proc. wzrostu PKB, który przekłada się na rozwój rynku reklamy – podaje.
Jak przetrwać w epoce sztucznej inteligencji, fake newsów i algorytmów, które decydują, co czytamy? O tym rozmaw...
Obecnie leki generyczne pozwalają łączyć w jednej tabletce dwie, a nawet trzy terapie. Prowadzimy przedsięwzięcia typu „tabletka w tabletce”, co jest innowacją, choć nie zawsze jest tak postrzegane – mówi Aneta Grzegorzewska, dyrektor korporacyjny i relacji zewnętrznych w Gedeon Richter Polska.
Spotify poinformował, że jego zysk operacyjny w czwartym kwartale będzie wyższy od prognoz Wall Street, licząc n...
Gazeta Giełdy i Inwestorów „Parkiet”, jedno z najbardziej cenionych w Polsce źródeł informacji o rynkach finanso...
Dla coraz większej liczby osób źródłem informacji o promocjach czy cenach w sklepach są już ich telefony, a nie...
Nowy port lotniczy i węzeł komunikacyjny w Baranowie, Teresinie i Wiskitkach stanie się jednym z najważniejszych projektów gospodarczych ostatnich dekad. Dla przyszłych mieszkańców Osiedla Zdrój oznacza to nie tylko bliskość tysięcy miejsc pracy, ale również rozwój infrastruktury transportowej i wzrost atrakcyjności Milanówka – także z inwestycyjnego punktu widzenia. Dzięki planowanym inwestycjom drogowym i kolejowym, podróż do Warszawy i innych części kraju będzie jeszcze szybsza i wygodniejsza.
Ponad 150 uczestników, 23 ekspertów i jedno kluczowe pytanie: czy technologia zmienia komunikację bezpowrotnie?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas