Reklama

Nie będziemy kopiować cudzych pomysłów

W ostatnich latach poszerzaliśmy zasięg naszej sieci co roku średnio o ponad 30 tys. gospodarstw domowych. W 2015 roku przyrost ten będzie sześciokrotnie większy - mówi "Rzeczpospolitej" i rpkom.pl Ramiro Lafarga, prezes UPC Polska.

Aktualizacja: 19.06.2015 10:43 Publikacja: 19.06.2015 07:00

Nie będziemy kopiować cudzych pomysłów

Foto: ROL

Rpkom.pl: Pracował pan wcześniej w Chile, Argentynie, Brazylii. Czym różnią się te kraje od Polski pod względem prowadzenia biznesu?

Ramiro Lafarga: - Ostatnie cztery lata spędziłem w Słowacji, a to oznacza, że przyjazd do Polski nie oznaczał nadzwyczajnej zmiany. Oczywiście Polska to dużo większy kraj, poza tym, na moje wyczucie, panuje tu w dużo większym stopniu, niż gdzie indziej, duch przedsiębiorczości: gospodarka rośnie (jako jedyna w Europie w tempie szybszym niż 3 proc. rocznie), wiele rzeczy się zmienia. Wasz kraj przechodzi gospodarczą transformację. Czuje się to na ulicach Warszawy. W innych częściach świata niekoniecznie.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama