Wyniki Kina Polska w górę

Kino Polska TV zbiera plony rozwijania zasięgu swoich stacji o nowe rynki.

Publikacja: 31.08.2015 16:40

Kanały FilmBox weszły ostatnio do dystrybucji u operatorów na Węgrzech, w Serbii, Bułgarii, w Łotwie oraz na terenie Bośni i Hercegowiny. Poszerzył się też zasięg kanału Kino Polska Muzyka. W rezultacie w I półroczu grupa odnotowała prawie 18-proc. wzrost przychodów (do 56,6 mln zł),wzrost zysku operacyjnego do 11,3 mln zł(czyli o prawie 50 proc.), a jej wynik netto przypadający akcjonariuszom jednostki dominującej zwiększył się o 61 proc.  do 9,7 mln zł. – Na plus należy grupie policzyć spore wzrosty przychodów, co jest efektem rozwijania działalności zagranicą. Na mały minus można policzyć to, że maleje w tej sytuacji działalność na rynku polskim – ocenia Dominik Niszcz, analityk DM Reiffeissen, dodając jednak, że wyniki ocenia pozytywnie.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie
Media
Solorz miał nosa kupując Interię. Najnowszy ranking polskich wydawców internetowych
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Media
Chińczycy przegrali w sądzie w USA w sprawie TikToka. Co dalej z aplikacją?