Reklama
Rozwiń
Reklama

Wyniki Kina Polska w górę

Kino Polska TV zbiera plony rozwijania zasięgu swoich stacji o nowe rynki.

Publikacja: 31.08.2015 16:40

Kanały FilmBox weszły ostatnio do dystrybucji u operatorów na Węgrzech, w Serbii, Bułgarii, w Łotwie oraz na terenie Bośni i Hercegowiny. Poszerzył się też zasięg kanału Kino Polska Muzyka. W rezultacie w I półroczu grupa odnotowała prawie 18-proc. wzrost przychodów (do 56,6 mln zł),wzrost zysku operacyjnego do 11,3 mln zł(czyli o prawie 50 proc.), a jej wynik netto przypadający akcjonariuszom jednostki dominującej zwiększył się o 61 proc.  do 9,7 mln zł. – Na plus należy grupie policzyć spore wzrosty przychodów, co jest efektem rozwijania działalności zagranicą. Na mały minus można policzyć to, że maleje w tej sytuacji działalność na rynku polskim – ocenia Dominik Niszcz, analityk DM Reiffeissen, dodając jednak, że wyniki ocenia pozytywnie.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Reklama
Reklama