Reklama
Rozwiń
Reklama

Turbulencje streamingu cyfrowej muzyki

Muzyczne serwisy zaskakują. Tidal Jaya Z inwestuje w treści wideo, Spotify przekonuje do nowej polityki prywatności, a Music Key... nadal nie istnieje.

Publikacja: 04.11.2015 21:00

Turbulencje streamingu cyfrowej muzyki

Dokładnie za dwa lata serwisy strumieniujące muzykę przez internet będą – według PwC – stanowiły najsilniejsze źródło wpływów z całej cyfrowej muzyki, a w 2019 r. będą największą siłą w tej części rynku (patrz wykres). Światowe przychody z takich serwisów, jak Spotify, Deezer, Tidal czy Apple Music, sięgną wtedy 4,56 mld dol., podczas gdy dominujące dziś jeszcze wpływy z pobrań plików z muzyką wyniosą nieco mniej, bo 4,54 mld dol.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama