Reklama
Rozwiń

Turbulencje streamingu cyfrowej muzyki

Muzyczne serwisy zaskakują. Tidal Jaya Z inwestuje w treści wideo, Spotify przekonuje do nowej polityki prywatności, a Music Key... nadal nie istnieje.

Publikacja: 04.11.2015 21:00

Turbulencje streamingu cyfrowej muzyki

Dokładnie za dwa lata serwisy strumieniujące muzykę przez internet będą – według PwC – stanowiły najsilniejsze źródło wpływów z całej cyfrowej muzyki, a w 2019 r. będą największą siłą w tej części rynku (patrz wykres). Światowe przychody z takich serwisów, jak Spotify, Deezer, Tidal czy Apple Music, sięgną wtedy 4,56 mld dol., podczas gdy dominujące dziś jeszcze wpływy z pobrań plików z muzyką wyniosą nieco mniej, bo 4,54 mld dol.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji