Turbulencje streamingu cyfrowej muzyki

Muzyczne serwisy zaskakują. Tidal Jaya Z inwestuje w treści wideo, Spotify przekonuje do nowej polityki prywatności, a Music Key... nadal nie istnieje.

Publikacja: 04.11.2015 21:00

Turbulencje streamingu cyfrowej muzyki

Dokładnie za dwa lata serwisy strumieniujące muzykę przez internet będą – według PwC – stanowiły najsilniejsze źródło wpływów z całej cyfrowej muzyki, a w 2019 r. będą największą siłą w tej części rynku (patrz wykres). Światowe przychody z takich serwisów, jak Spotify, Deezer, Tidal czy Apple Music, sięgną wtedy 4,56 mld dol., podczas gdy dominujące dziś jeszcze wpływy z pobrań plików z muzyką wyniosą nieco mniej, bo 4,54 mld dol.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Media
„Rzeczpospolita” liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce
Media
Zmarł Wiesław Podkański, wieloletni prezes Ringier Axel Springer Polska
Media
Radio Zet: Daniel Obajtek chciał kupić „Rzeczpospolitą”. Nie kupił, ale wydał setki tysięcy złotych
Media
TVN jednak nie zmieni właściciela. Zarząd informuje o przyczynach
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Media
Rosjanie są zmęczeni propagandą. Porzucają kremlowską telewizję