Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 08.12.2015 22:40 Publikacja: 08.12.2015 21:00
Foto: Bloomberg
Z najnowszego raportu domu mediowego MEC – MEC Mobile Report – wynika, że przynajmniej jeden ubieralny gadżet ma 6,7 polskich użytkowników sieci. – Większość z nich (4 proc. ogółu badanych) deklaruje, że to inteligentny zegarek. Tak zwane wearables okazują się najpopularniejsze w grupie 25–29-latków: aż 14 proc. z nich twierdzi, że ma któreś z urządzeń codziennego użytku łączących się z internetem, a 11 proc. deklaruje, że ma inteligentny zegarek – podaje MEC.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas