Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.12.2015 22:40 Publikacja: 08.12.2015 21:00
Foto: Bloomberg
Z najnowszego raportu domu mediowego MEC – MEC Mobile Report – wynika, że przynajmniej jeden ubieralny gadżet ma 6,7 polskich użytkowników sieci. – Większość z nich (4 proc. ogółu badanych) deklaruje, że to inteligentny zegarek. Tak zwane wearables okazują się najpopularniejsze w grupie 25–29-latków: aż 14 proc. z nich twierdzi, że ma któreś z urządzeń codziennego użytku łączących się z internetem, a 11 proc. deklaruje, że ma inteligentny zegarek – podaje MEC.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas