Wolno oswajamy się z nowinkami

Urządzenia ubieralne ma 7 proc. polskich internautów. Choć wielu wie, czym są, ich zakup rozważa na razie tylko kilkanaście procent użytkowników sieci.

Aktualizacja: 08.12.2015 22:40 Publikacja: 08.12.2015 21:00

Wolno oswajamy się z nowinkami

Foto: Bloomberg

Z naj­now­sze­go ra­por­tu do­mu me­dio­we­go MEC – MEC Mo­bi­le Re­port – wy­ni­ka, że przy­naj­mniej je­den ubie­ral­ny ga­dżet ma 6,7 pol­skich użyt­kow­ni­ków sie­ci. – Więk­szość z nich (4 proc. ogó­łu ba­da­nych) de­kla­ru­je, że to in­te­li­gent­ny ze­ga­rek. Tak zwane we­ara­bles oka­zu­ją się naj­po­pu­lar­niejsze w gru­pie 25–29-lat­ków: aż 14 proc. z nich twier­dzi, że ma któ­reś z urzą­dzeń co­dzien­ne­go użyt­ku łą­czą­cych się z in­ter­ne­tem, a 11 proc. de­kla­ru­je, że ma in­te­li­gent­ny ze­ga­rek – po­da­je MEC.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem