Reklama
Rozwiń
Reklama

Wolno oswajamy się z nowinkami

Urządzenia ubieralne ma 7 proc. polskich internautów. Choć wielu wie, czym są, ich zakup rozważa na razie tylko kilkanaście procent użytkowników sieci.

Aktualizacja: 08.12.2015 22:40 Publikacja: 08.12.2015 21:00

Wolno oswajamy się z nowinkami

Foto: Bloomberg

Z naj­now­sze­go ra­por­tu do­mu me­dio­we­go MEC – MEC Mo­bi­le Re­port – wy­ni­ka, że przy­naj­mniej je­den ubie­ral­ny ga­dżet ma 6,7 pol­skich użyt­kow­ni­ków sie­ci. – Więk­szość z nich (4 proc. ogó­łu ba­da­nych) de­kla­ru­je, że to in­te­li­gent­ny ze­ga­rek. Tak zwane we­ara­bles oka­zu­ją się naj­po­pu­lar­niejsze w gru­pie 25–29-lat­ków: aż 14 proc. z nich twier­dzi, że ma któ­reś z urzą­dzeń co­dzien­ne­go użyt­ku łą­czą­cych się z in­ter­ne­tem, a 11 proc. de­kla­ru­je, że ma in­te­li­gent­ny ze­ga­rek – po­da­je MEC.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama