Reklama
Rozwiń
Reklama

Kurs Agory po otwarciu giełdy rósł o ponad 5 proc.

Kurs mediowej grupy po otwarciu giełdy rósł o ponad 5 proc. Agora zaprognozowała dynamikę rynku reklamy w tym roku. Jej zdaniem wydatki wzrosną maksymalnie o 5 proc.

Publikacja: 18.02.2016 08:46

Kurs Agory po otwarciu giełdy rósł o ponad 5 proc.

Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski

Przychody Grupy Agora w IV kwartale 2015 roku wynosiły 353,9 mln zł i były wyższe rok do roku o 6,1 proc, wynik operacyjny sięgnął 17 mln zł przy zaledwie 1 mln zł rok wcześniej, a EBITDA (zysk przed opodatkowaniem i amortyzacją ) wynosiła 41,3 mln zł (wzrost r/r o 62,6 proc.). Wynik netto wynosił 15,7 mln zł, czyli prawie dwukrotnie więcej niż rok wcześniej (9,7 mln zł). Analitycy spodziewali się według konsensusu PAP przychodów w wysokości 342,6 mln zł, wyniku operacyjnego na poziomie 18,3 mln zł, 42,6 mln zł EBITDA oraz 13,7 mln zł zysku netto. - IV kwartał 2015 r. przyniósł nie tylko rekordowe poziomy wpływów segmentów radio, internet oraz film i książka, ale też szereg działań rozwojowych na rynkach radiowym i internetowym, które w ostatnim czasie wykazują najwyższy potencjał rozwojowy – komentuje w komunikacie spółki Bartosz Hojka, jej prezes.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama