Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 29.05.2017 14:13 Publikacja: 28.05.2017 19:31
W tym czasie wynik „Rzeczpospolitej" wśród czytelników między 15. a 75. rokiem życia poprawił się z 1,5 proc. do 1,8 proc. W tym samym okresie wskaźniki dla konkurencyjnych tytułów („ Gazety Wyborczej" i „Dziennika Gazety Prawnej") były niższe niż rok wcześniej. Podany wskaźnik pokazuje, jaki odsetek badanych osób zetknął się z „Rzeczpospolitą" (przeczytał ją lub chociaż przejrzał) w omawianym okresie przynajmniej raz w tygodniu.
– Pozytywny trend wzrostowy „Rzeczpospolitej" w badaniach Polskich Badań Czytelnictwa to efekt konsekwentnie realizowanej strategii w obszarze treści i formatowania produktów wydawniczych – komentuje Dariusz Bąk, prezes spółki Gremi Media SA, wydawcy „Rzeczpospolitej" i giełdowego dziennika „Parkiet". – Wyniki badania PBC są dodatkowym potwierdzeniem pozycji dziennika „Rzeczpospolita" jako najbardziej opiniotwórczego i najczęściej cytowanego pośród wszystkich mediów w Polsce.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas