Aktualizacja: 29.05.2017 14:13 Publikacja: 28.05.2017 19:31
W tym czasie wynik „Rzeczpospolitej" wśród czytelników między 15. a 75. rokiem życia poprawił się z 1,5 proc. do 1,8 proc. W tym samym okresie wskaźniki dla konkurencyjnych tytułów („ Gazety Wyborczej" i „Dziennika Gazety Prawnej") były niższe niż rok wcześniej. Podany wskaźnik pokazuje, jaki odsetek badanych osób zetknął się z „Rzeczpospolitą" (przeczytał ją lub chociaż przejrzał) w omawianym okresie przynajmniej raz w tygodniu.
– Pozytywny trend wzrostowy „Rzeczpospolitej" w badaniach Polskich Badań Czytelnictwa to efekt konsekwentnie realizowanej strategii w obszarze treści i formatowania produktów wydawniczych – komentuje Dariusz Bąk, prezes spółki Gremi Media SA, wydawcy „Rzeczpospolitej" i giełdowego dziennika „Parkiet". – Wyniki badania PBC są dodatkowym potwierdzeniem pozycji dziennika „Rzeczpospolita" jako najbardziej opiniotwórczego i najczęściej cytowanego pośród wszystkich mediów w Polsce.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas