Reklama

Królowa i gangster w spektakularnym widowisku na PGE Narodowym

Beyonce i Jay-Z, para gwiazd których majątek wynosi 1,2 mld dolarów, zaprezentowała w Warszawie małżeńską jedność.

Aktualizacja: 01.07.2018 13:32 Publikacja: 01.07.2018 10:52

Kiedy raper zdradził swoją żonę, komentowały to nie tylko globalne media, ale i płyty Beyonce „Lemonade” oraz „4:44” Jay-Z, na której pokajał się przed żoną.

Warszawski sobotni koncert podczas ich drugiego wspólnego tournee „OTRII”, rozpoczął film będący trailerem życia artystów, ilustrowany hasłami „Królowa i gangster”, „Miłość nigdy się nie zmienia”, „Miłość jest uniwersalna”. Zobaczyliśmy m. in. portrety muzyków z niepokazywanymi wcześniej światu dziećmi-bliźniakami, czule tulonymi do piersi.

Duet pojawił się w majestatycznej pozie: ona - w obcisłej sukience i kozakach-muszkieterkach, on - w białym garniturze z gigantycznym medalionem na łańcuchu. Trzymali się mocno za ręce. Portret pary powiększała projekcja, a pomiędzy artystami pulsowały dwa białe krzyże. Obrazom towarzyszył „Holy Grail”. Beyonce śpiewała podniośle o ukochanym, który potrafi boleśnie ranić, podkreślając, że mimo to wciąż go kocha. Rap Jay-Z poprzedził wybuch sztucznych ogni. „Nawijał” o wielkich pieniądzach, które zarobił niczym Mick Tyson. Cytat ze „Smells Like Teen Spirit” Nirvany podkreślał jak przeżyć kryzysy towarzyszące karierze.

Złożony z blisko czterdziestu, łączonych ze sobą piosenek show trwał prawie dwie i pół godziny, Jay-Z wykonał na tle żony i jej tancerek „99 Problems”, „Niggas In Paris”, „Big Pimpin’”. Ale Beyonce nawet przebywając na drugim planie, pozostawała pierwszoplanową postacią koncertu, kierując kilkunastoosobową grupą baletową i śpiewając. Poprowadziła swoje dziewczęta w triumfalnym pochodzie na dużej scenie, a także po kilkudziesięciometrowym wybiegu, który okazał się szyną mobilnej platformy, płynącej ponad płytą stadionu i fanami. Beyonce zmieniała kostiumy, gięła się w wymyślnych figurach, tańcząc synchronicznie i solo. Wyróżniała się czarnym body, tańcząc frywolniej niż na rurze w nocnym klubie. Ubrani na czerwono muzycy grali skąpani światłem na kilkukondygnacyjnej platformie, podzielonej na piętnaście celek.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Kultura
Tajemniczy Pietras oszukał nowojorską Metropolitan na 15 mln dolarów
Kultura
1 procent od smartfona dla twórców, wykonawców i producentów
Patronat Rzeczpospolitej
„Biały Kruk” – trwa nabór do konkursu dla dziennikarzy mediów lokalnych
Kultura
Unikatowa kolekcja oraz sposoby jej widzenia
Patronat Rzeczpospolitej
Trwa nabór do konkursu Dobry Wzór 2025
Reklama
Reklama