Client A – Kate Holmes, oraz Client B – Sarah Blackwood, założyły tę formację po przekształceniu zespołu Technique, Sławę Client przypieczętował Andrew Fletcher, który jako Client F na przełomie 2003 i 2004 r. wspomagał dziewczyny na żywo w roli didżeja. Grupa podpisała też kontrakt z założoną przez niego wytwórnią Toast Hawaii.

Client wydały cztery płyty, ale w końcu opuściły swojego promotora i mentora, zmieniając stajnię na Out Of Line. Nową specjalną wersję „Command” wzbogacił wtedy krążek z remiksami i klipami.

Dziewczyny poszły za ciosem, dodając do muzyki kawałek własnego image’u, latem została wypuszczona linia ciuchów Client. Sprzedają ubrania utrzymane w stylu uniformów, które noszą na scenie: surowe, ciemne sukienki czy płaszcze, militarny wdzięk przełamany drobiazgiem typu kabaretki.

Proste słowa i melorecytacje nie wyróżniałyby Client spośród licznej grupy epigonów Peaches i Chicks on Speed. Ale nieskomplikowany przekaz, w którym nie brak ironicznych stwierdzeń, że życie jest trudne, a potem się umiera – zgrabnie podają w elektroniczno-popowym sosie. Ponadto synthpopowe podkłady i modne disco potrafiły uzupełnić chłodem nowofalowych brzmień akurat wtedy, gdy szturmem zaczęły one zdobywać parkiety.

[i]Client, Hard Rock Cafe, Warszawa, ul. Złota 59, tel. 22 222 07 00, bilety: 55 – 65 zł, wtorek (6.10), godz. 21.30.[/i]