Tauron Polska Energia jest oficjalnym partnerem Opery Wrocławskiej od początku sezonu artystycznego 2009/2010. Z dużą satysfakcją prowadzimy naszą współpracę, gdyż ten teatr należy do najlepiej rozpoznawalnych w Polsce. To również jedna z czołowych w Europie scen operowych, co potwierdza chociażby jej 19. pozycja w rankingu najaktywniejszych tego typu placówek na świecie.
Dotychczasowy mecenat opery przyniósł obu stronom wiele korzyści. Dla nas istotne jest, że instytucja ta bardzo dba o sferę informacji oraz prowadzi zakrojoną na szeroką skalę promocję spektakli.
Od dwóch lat Tauron jest też partnerem tytularnym Festiwalu Operowego we Wrocławiu. To wydarzenie na skalę całego świata, w każdej edycji, gromadzące od lat kilkudziesięciotysięczną widownię.
Chcemy, by nasza grupa była postrzegana jako korporacja odpowiedzialna, której nie jest obojętne wspieranie kultury wysokiej i kreowanie gustów. Strategia naszej marki zakłada skojarzenie spółki z szeroko rozumianą pozytywną energią. Nie mamy wątpliwości, że Tauron Festiwal Operowy doskonale się w tę strategię wpisuje. Ubiegłoroczne megawidowisko „Turandot" Pucciniego zgromadziło rekordową widownię i zebrało znakomite recenzje. Spodziewamy się, że sukces ten zostanie powtórzony podczas obecnej prezentacji „Kniazia Igora".
Jestem przekonany, że tegoroczny Tauron Festiwal Operowy wzmocni pozytywny wizerunek naszej firmy jako spółki przyjaznej klientom, społeczeństwu, wspierającej między innymi rozwój wysokiej kultury.