Ideą społecznie odpowiedzialnego biznesu jest nie tylko edukacja ludzi, ale też czynienie dobra. Biznesmeni - jak każdy człowiek - chcą pomagać innym. Dzięki pomocy w organizacji kampanii utrzymują się w przekonaniu, że robią coś dobrego dla innych.
Jedną z takich akcji jest kampania „Zapinam pasy”. Opiera się ona na zaangażowaniu osób, którzy pracując jako wolontariusze tworzyli akcję w godzinach swojej pracy, non profit.
[wyimek] [b][link=http://www.rp.pl/galeria/358625,1,585908.html] Zobacz galerię zdjęć[/link][/b][/wyimek]
Akcja "Zapinam pasy" ma na celu uświadomienie społeczeństwu jak ważne jest bezpieczeństwo w samochodzie i na drodze. Do zachowania, które powinno być odruchem, nakłaniają między innymi sławni aktorzy. W nakręconych spotach wystąpili za darmo.
- To nie jest pierwsza kampania, w której bierzemy udział. Z sympatii do jej organizatora, Franciszka Małeckiego - Trzaskosia, zgodziliśmy się na udział w tym projekcie. Ponadto nasza firma w ramach kampanii zorganizowała konkursy, w których można wygrać samochód. Chcemy przyłączyć się do edukowania społeczeństwa – mówi Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny Sephory, która na potrzeby akcji użyczyła kosmetyków.