Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.02.2021 11:57 Publikacja: 18.02.2021 19:02
19 procent rynku reklamy internetowej w Australii pozostaje innym niż Google i Facebook firmom
Foto: tashatuvango - stock.adobe.com
W czwartek rano Australijczycy obudzili się bez dostępu do informacji prasowych na Facebooku. W środku pandemii na popularnej platformie społecznościowej zniknęły także strony urzędów odpowiedzialnych za szczepienia na Covid-19. Choć dzień wcześniej minister skarbu Josh Frydenberg rozmawiał z Markiem Zuckerbergiem, ruch Facebooka całkowicie zaskoczył Canberrę.
Ale premier Australii nie zamierza ustępować.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Kontrowersyjne zachowania, awans do elitarnej jednostki policji, a w finale wpadka z mefedronem i zwolnienie – u...
Były burmistrz Ursynowa Piotr Guział został wybrany do władz Mazowieckiej Wspólnoty Samorządowej. Został tam czł...
Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna (MROT) przygotowała przewodnik turystyczny „Szlak Chopinowski”. Zn...
Stołeczny Zarząd Dróg Miejskich we współpracy z międzynarodowymi organizacjami rozpoczął nową rundę zdalnych po...
Nominacja Kiry Sukhoboichenko do tytułu Warszawianki Roku 2025 wywołała falę ksenofobicznych komentarzy w mediac...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas