Poświątecznie, bez newsów. Przegląd prasy Agaty Łukaszewicz

Pierwsze poświąteczne wydania dzienników, jak rzadko kiedy, bardzo się różnią od siebie. Każda z gazet stawia na inne tematy jako najważniejsze. To nic dziwnego w pierwszym dniu po tzw. martwym sezonie wydarzeniowym.

Publikacja: 07.04.2015 07:40

Agata Łukaszewicz

Agata Łukaszewicz

Foto: Fotorzepa/Ryszard Waniek

W "Rzeczpospolitej" na pierwszej stronie znalazły się dwa tematy związane z ekonomią. Piszemy o tym, że Ministerstwo Obrony Narodowej włączy się niestandardowo do wspierania eksportu polskiej broni. Tym razem na celowniku znaleźli się sojusznicy z sąsiedztwa: kraje Wyszehradu, Rumunia, Bułgaria, Kraje Bałtyckie. Najlepszy polski sprzęt wojsko będzie pokazywać potencjalnym klientom w akcji, wspólnych ćwiczeniach.

"Rzeczpospolita" informuje też, że globalna marka Taco Bell wraca do Polski. To już druga próba podbicia polskiego rynku. Taco Bell nie jest jedyne. Ekspansję planuje też sieć Dairy Queenn, należąca do Warrena Buffetta.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Kraj
Były dyrektor Muzeum Historii Polski nagrodzony
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Kraj
Podcast Pałac Prezydencki: "Prezydenta wybierze internet". Rozmowa z szefem sztabu Mentzena
Kraj
Gala Nagrody „Rzeczpospolitej” im. J. Giedroycia w Pałacu Rzeczpospolitej
Kraj
Strategie ochrony rynku w obliczu globalnych wydarzeń – zapraszamy na webinar!
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Kraj
Podcast „Pałac Prezydencki”: Co zdefiniuje kampanię prezydencką? Nie tylko bezpieczeństwo