Reklama

Kraków ceni łódzkie pomysły

Nowe prawo ma pomóc uporządkować przestrzeń. Czas pokaże, czy jego siła okaże się wystarczająca.

Publikacja: 15.11.2015 15:39

Mieszkańcy oczekują od władz znacznego ograniczenia liczby reklam

Mieszkańcy oczekują od władz znacznego ograniczenia liczby reklam

Foto: Fotorzepa/Piotr Guzik

Na początku października krakowscy radni przyjęli uchwałę, która ma w końcu jednoznacznie określić zasady i warunki umieszczania w przestrzeni publicznej reklam i obiektów małej architektury. Działania lokalnych polityków to wynik wprowadzenia w życie przepisów dotyczących tzw. ustawy krajobrazowej.

Ustawa krajobrazowa

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Kraj
Rewolucja na Lotnisku Chopina. Szybciej przez bramki bezpieczeństwa
Kraj
Najwyższy czas na układy zbiorowe
Kraj
Nowe autobusy z Warszawy do rosyjskiego Królewca. Będą woziły powietrze?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Warszawa
Zamiast do KO przejdą do nowej partii? „Są zapytania od działaczy Nowoczesnej”
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama