Reklama
Rozwiń

Nie ma pieniędzy na rozpatrywanie skarg pasażerów linii lotniczych

Trudna sytuacja kadrowo-finansowa Urzędu Lotnictwa Cywilnego jest powodem opóźnień w rozpatrywaniu tysięcy skarg na linie lotnicze kierowanych do Rzecznika Praw Pasażerów.

Publikacja: 17.01.2020 10:57

Nie ma pieniędzy na rozpatrywanie skarg pasażerów linii lotniczych

Foto: Adobe Stock

dgk

29 lipca 2019 r. na stronie internetowej Rzecznika Praw Pasażerów (pasazerlotniczy.ulc.gov.pl) zamieszczony został komunikat: „Z uwagi na trudną sytuację kadrowo-finansową urzędu, Rzecznik nie ma na chwilę obecną zespołu. Podejmujemy wszelkie starania żeby taki zespół został powołany. Z uwagi na bardzo dużą liczbę wniosków składanych do Rzecznika, wszystkie wnioski są przyjmowane i w miarę możliwości procedowane. Nie ma jednak możliwości dotrzymania terminu 90 dni na przeprowadzenie postępowania".

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Prawo drogowe
Egzamin na prawo jazdy będzie trudniejszy? Jest stanowisko WORD Warszawa
Sądy i trybunały
Krystyna Pawłowicz przeniesiona w stan spoczynku. Uchwała TK
Prawo w Polsce
Trybunał Konstytucyjny: mniej religii w szkołach jest bezprawne
W sądzie i w urzędzie
Dziedziczenie nieruchomości: prostsze formalności dla nowych właścicieli
W sądzie i w urzędzie
Od 1 lipca nowości w aplikacji mObywatel. Oto, jakie usługi wprowadzono