Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 29.01.2021 08:12 Publikacja: 29.01.2021 08:09
Foto: Adobe Stock
Zgodnie z nowelizacją prawa lotniczego z 2019 r., żeby pasażer mógł dochodzić swoich praw przed sądem, najpierw musi wyczerpać procedurę reklamacyjną. Nie jest to skomplikowane – wystarczy wezwać przewoźnika do zapłaty. Gdy nie odpowie, musi się liczyć z procesem. Tak wynika z wyroku Sądu Okręgowego w Poznaniu.
Rozpatrywana sprawa dotyczyła pasażerów, których lot opóźnił się cztery godziny. W piśmie do przewoźnika wskazali żądaną kwotę odszkodowania (po 250 euro) i dokładnie opisali zdarzenie będące podstawą roszczeń – opóźnienie konkretnego lotu.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zasiłek opiekuńczy, przyznawany zazwyczaj na opiekę nad chorym dzieckiem, przysługuje także w przypadku innego c...
Podstawą wpisu w księdze wieczystej nie może być odpis dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem przez n...
W piątek zakończyły się negocjacje płacowe w ramach Rady Dialogu Społecznego ( RDS). Nie przyniosły one jednak o...
Prawnicy uważają, że przez podważanie istnienia komór gazowych w obozie Auschwitz, europoseł Grzegorz Braun moż...
Minister rodziny, pracy i polityki społecznej Agnieszka Dziemianowicz-Bąk odniosła się do postulatu rzecznik pra...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas