Reklama
Rozwiń

Reklamy Winiar psują relacje rodzinne

Komisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargę konsumenta skarżącego się na cykl reklam sosów Winiary kierowaną do dzieci.

Aktualizacja: 29.06.2015 14:08 Publikacja: 29.06.2015 00:01

Reklamy Winiar psują relacje rodzinne

Foto: 123RF

Przedmiotem skargi była reklama internetowa „Sosów Na każdy dzień" marki Winiary, emitowana na kanale YouTube w materiałach dla dzieci (sygn. K/05/15).

Niezdrowe sosy, niezdrowe wychowanie

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Spadki i darowizny
Jak długo można żądać zachowku? Prawo jasno wskazuje termin przedawnienia
Praca, Emerytury i renty
Bogdan Święczkowski interweniuje u prezesa ZUS. „Problem dotyczy tysięcy osób"
Zawody prawnicze
„Sądy przekazały sprawy radcom”. Dziekan ORA o skutkach protestu adwokatów
Konsumenci
Tysiąc frankowiczów wygrywa z mBankiem. Prawomocny wyrok w głośnej sprawie
W sądzie i w urzędzie
Od 1 lipca nowości w aplikacji mObywatel. Oto, jakie usługi wprowadzono