Reklama
Rozwiń
Reklama

Reklamy Winiar psują relacje rodzinne

Komisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargę konsumenta skarżącego się na cykl reklam sosów Winiary kierowaną do dzieci.

Aktualizacja: 29.06.2015 14:08 Publikacja: 29.06.2015 00:01

Reklamy Winiar psują relacje rodzinne

Foto: 123RF

Przedmiotem skargi była reklama internetowa „Sosów Na każdy dzień" marki Winiary, emitowana na kanale YouTube w materiałach dla dzieci (sygn. K/05/15).

Niezdrowe sosy, niezdrowe wychowanie

Pozostało jeszcze 98% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Sądy i trybunały
Awantura w Trybunale Stanu. Jest śledztwo ws. naruszenia nietykalności cielesnej
Podatki
Darowizna od rodzica powinna iść na konto dziecka. Bo fiskus ją opodatkuje
Prawo drogowe
RPO chce ważnej zmiany dla kierowców przyłapanych przez fotoradar
Sądy i trybunały
Jest decyzja SN ws. sędziego Jakuba Iwańca
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Nieruchomości
Koniec z anonimowym przeglądaniem ksiąg wieczystych. Rykoszetem dostaną notariusze
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama