Reklama
Rozwiń
Reklama

Reklamy Winiar psują relacje rodzinne

Komisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargę konsumenta skarżącego się na cykl reklam sosów Winiary kierowaną do dzieci.

Aktualizacja: 29.06.2015 14:08 Publikacja: 29.06.2015 00:01

Reklamy Winiar psują relacje rodzinne

Foto: 123RF

Przedmiotem skargi była reklama internetowa „Sosów Na każdy dzień" marki Winiary, emitowana na kanale YouTube w materiałach dla dzieci (sygn. K/05/15).

Niezdrowe sosy, niezdrowe wychowanie

Pozostało jeszcze 98% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo drogowe
Rząd chce podwyższyć opłaty za przejazd drogami ekspresowymi i autostradami
Nieruchomości
Spółdzielcy będą wreszcie na swoim. Rząd chce rozwiązać problem z PRL
Konsumenci
Frankowicze. Sąd nie zawsze związany stanowiskiem sądu odwoławczego
Prawo rodzinne
Jak po rozwodzie wycenić nakłady małżonka na wspólny majątek? Wyrok SN
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Podatki
Darowizna od rodzica powinna iść na konto dziecka. Bo fiskus ją opodatkuje
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama