Reklama
Rozwiń
Reklama

Wykorzystanie wizerunku kobiecego ciała musi być uzasadnione

Reklama nie może utrwalać negatywnych stereotypów poprzez przedmiotowe traktowanie kobiet.

Aktualizacja: 02.01.2016 19:53 Publikacja: 02.01.2016 18:00

Wykorzystanie wizerunku kobiecego ciała musi być uzasadnione

Foto: www.sxc.hu

To sedno uchwały Komisji Etyki Reklamy wydanej 27 października 2015 r. w związku ze skargą konsumentki, skierowaną przeciwko reklamie firmy Tryton S.C. (uchwała nr ZO 139/15).

Przedmiotem skargi była reklama internetowa artykułów BHP, która ukazywała nagą kobietę promującą produkty bhp i narzędzia spawalnicze.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Sądy i trybunały
Waldemar Żurek ujawnia projekt reformy KRS. Liczy na poparcie prezydenta
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Służby mundurowe
W 2026 roku wojsko wezwie nawet 235 tys. osób. Kto jest na liście?
Nieruchomości
Przełom w sprawie działki pod CPK. Co skłoniło Piotra Wielgomasa do jej zwrotu
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Rząd kończy z patologiami w spółdzielniach mieszkaniowych. Oto, co chce zmienić
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama