Aktualizacja: 12.11.2017 17:37 Publikacja: 12.11.2017 16:26
Foto: Fotolia.com
W te wakacje liczba skarg na usługi związane z podróżowaniem za granice wzrosła o 15 proc. – informuje Sieć Europejskich Centrów Konsumenckich. Dotyczy to głównie hoteli i lotów. W 2016 r. po sezonie urlopowym do ECK wpłynęło nieco ponad 500 skarg,. W tym roku było ich już niemal 600. Największy wzrost dotyczy usług hotelowych – sięga 7 proc. W liczbach bezwzględnych jednak dominują podróże samolotem – stanowią aż 65 proc. wszystkich skarg.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Mój klient nie przyznał się do zarzucanych mu czynów; złożył oświadczenie dotyczące swojej kondycji zdrowotnej –...
Rzecznik Praw Pacjenta wypłaci pacjentowi najwyższą możliwą do przyznania sumę świadczenia kompensacyjnego z Fun...
Sąd Najwyższy uznał w środę częściowo skargi Karola Nawrockiego i Marka Jakubiaka, którzy zakwestionowali niektó...
Czy złożenie w akcie notarialnym nieprawdziwego oświadczenia stanowi przestępstwo? Sprawę, na kanwie historii z...
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas