Reklama
Rozwiń

Ile dni ma klient na zwrot towaru kupionego przez internet

Kupujący ma 14 dni na złożenie oświadczenia o rezygnacji z zakupu. Potem ma kolejne dwa tygodnie na odesłanie towaru sprzedawcy.

Aktualizacja: 07.12.2017 16:56 Publikacja: 07.12.2017 15:41

Ile dni ma klient na zwrot towaru kupionego przez internet

Foto: AdobeStock

Sklep internetowy musi poinformować konsumenta o:

- łącznej cenie zakupu, czyli cenie towaru wraz z podatkiem, kosztach dostawy czy innych, o ile występują,

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Spadki i darowizny
Jak długo można żądać zachowku? Prawo jasno wskazuje termin przedawnienia
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Prawo w Polsce
Ślub Kingi Dudy w Pałacu Prezydenckim. Watchdog pyta o koszty, ale studzi emocje
Zawody prawnicze
„Sądy przekazały sprawy radcom”. Dziekan ORA o skutkach protestu adwokatów
Konsumenci
Tysiąc frankowiczów wygrywa z mBankiem. Prawomocny wyrok w głośnej sprawie
W sądzie i w urzędzie
Od 1 lipca nowości w aplikacji mObywatel. Oto, jakie usługi wprowadzono