Aktualizacja: 12.03.2015 11:43 Publikacja: 12.03.2015 11:43
Rozwój tzw. tanich linii lotniczych powoduje, że podróżni coraz częściej korzystają z usług takich przewoźników. Jak się okazuje takie przeloty stanowią już 43 proc. Połączeń w Europie. A wraz ze wzrostem tego rynku, rośnie też liczba pretensji pasażerów.
- Większość zgłoszeń pasażerskich trafiających do Europejskiego Centrum Konsumenckiego (ECK) dotyczy tanich linii lotniczych - mówi Piotr Stańczak, dyrektor ECK. Dodaje, że skargi najczęściej dotyczą podania przez przewoźnika ceny biletu czy zgubionego bagażu.
Egzamin ósmoklasisty 2025 - dzień pierwszy. Uczniowie ósmych klas szkół podstawowych zmagali się dzisiaj z język...
Pozasądowe rozwody, choć mają być szybsze, to nie będą droższe. W dodatku rozwiązanie małżeństwa będzie można uz...
To, że darowizna dla małoletniego jest obciążona np. służebnością drogi koniecznej, nie unieważnia takiej umowy...
Wniosek o zmianę miejsca głosowania można składać już na 44 dni przed dniem wyborów, nie później jednak niż trze...
Rowerzysta, dojeżdżając do przejazdu rowerowego, nie ma pierwszeństwa. Zyskuje je dopiero, gdy znajdzie się już...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas