Reklama

Tanie linie lotnicze to nie mniej praw pasażerów

Informacja o cenie biletu, problemy z przewozem bagażu czy rezygnacja z lotu to elementy, z którymi najczęściej mają problemy klienci tanich linii lotniczych.

Publikacja: 12.03.2015 11:43

Rozwój tzw. tanich linii lotniczych powoduje, że podróżni coraz częściej korzystają z usług takich przewoźników. Jak się okazuje takie przeloty stanowią już 43 proc. Połączeń w Europie. A wraz ze wzrostem tego rynku, rośnie też liczba pretensji pasażerów.

- Większość zgłoszeń pasażerskich trafiających do Europejskiego Centrum Konsumenckiego (ECK) dotyczy tanich linii lotniczych - mówi Piotr Stańczak, dyrektor ECK. Dodaje, że skargi najczęściej dotyczą podania przez przewoźnika ceny biletu czy zgubionego bagażu.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Sądy i trybunały
Plan ministra Żurka na reaktywację KRS. Konstytucjonalista: nielegalne działanie
Prawo w Polsce
Czy można zagrodzić jezioro? Wody Polskie wyjaśniają
Prawo dla Ciebie
Zamieszanie z hybrydowym manicure. Klienci zestresowani. Eksperci wyjaśniają
Spadki i darowizny
Kiedy dokładnie należy otworzyć testament i kto powinien to zrobić?
Prawo w Polsce
Dwa projekty ustaw u prezydenta Karola Nawrockiego. Chodzi o płacenie gotówką
Reklama
Reklama