Reklama
Rozwiń
Reklama

Tanie linie lotnicze to nie mniej praw pasażerów

Informacja o cenie biletu, problemy z przewozem bagażu czy rezygnacja z lotu to elementy, z którymi najczęściej mają problemy klienci tanich linii lotniczych.

Publikacja: 12.03.2015 11:43

Rozwój tzw. tanich linii lotniczych powoduje, że podróżni coraz częściej korzystają z usług takich przewoźników. Jak się okazuje takie przeloty stanowią już 43 proc. Połączeń w Europie. A wraz ze wzrostem tego rynku, rośnie też liczba pretensji pasażerów.

- Większość zgłoszeń pasażerskich trafiających do Europejskiego Centrum Konsumenckiego (ECK) dotyczy tanich linii lotniczych - mówi Piotr Stańczak, dyrektor ECK. Dodaje, że skargi najczęściej dotyczą podania przez przewoźnika ceny biletu czy zgubionego bagażu.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Sądy i trybunały
Waldemar Żurek ujawnia projekt reformy KRS. Liczy na poparcie prezydenta
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Służby mundurowe
W 2026 roku wojsko wezwie nawet 235 tys. osób. Kto jest na liście?
Nieruchomości
Przełom w sprawie działki pod CPK. Co skłoniło Piotra Wielgomasa do jej zwrotu
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Rząd kończy z patologiami w spółdzielniach mieszkaniowych. Oto, co chce zmienić
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama